sa_krzysztof napisał/a: |
http://www.trainz.org/
Tutaj jest kilka wagonów od chestera przystosowanych pod TC |
zolwik napisał/a: |
ja tam nie wiem co tobie nie dziala...
ja mam TC i wszystko chodzi... problem z teksturami? pewnei tak jak w 2006 (polskie znaczki) a to ze czesc dodatkow nie dziala to moze dlatego ze korzystaja z wbudowanych kuidow.. a tych w tc nie ma i trzeba sobie dograc.. |
Maverick napisał/a: |
jednak za wcześnie pochwaliłem grę. Myślałem, że silników nie trzeba zmieniać, a okazało się, że część jeździ a część bez zmiany silników nie pojedzie:). Więć przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd. Jakby to było mało to sypią się dźwięki w En57 i innych lokomotywach HDM, o których już na forum nie raz była mowa. Szkoda bo gra ładnie chodzi, ale dodatki jednak są nieprzystosowane i jest z nimi cała masa kłopotów Pozdrawiam |
Jamal napisał/a: | ||
A jak można dograć dodatki wbudowane w TRS2004 do TC? Kupilem sobie ostatnio właśnie TC i nie mam części tekstur i mostów w mapie Gliwice - Rybnik, oczywiście nie wspominając o dużej liczbie taboru, który nie jestem w stanie postawić na mapce. Nie wiem czemu, ale nie potrafię wgrać swoich kolejnych mapek... Widać tylko Linię 156... |
Maverick napisał/a: | ||||
Więc tak, jeśli chodzi o wbudowane dodatki w tych plikach *.ja w customs w trs2004 to użyłem programu jax-deu którym otwierasz po kolei pliki ja z możliwością wypakowania całej od razu zawartości tego owego pliku ja tam gdzie chcesz, lub danego folderu z dodatkiem. Bywało tak, że są pliki które miały w jednym folderze bardzo dużo folderów z dodatkami, to program JAX wywalał błąd. Trzeba po kolei wtedy wypakowywać folder po folderze. Potem po prostu przeniosłem je do CMP w TC i się wgrały. Tak wgrałem wszystkie dodatki wbudowane do TC i działają. A potem zabawa z teksturami, żeby nie były białe, no i z wagonami chester, żeby wózki były widoczne, też to się da zrobić. jednym słowem tydzień siedzenia :) Wszystkie mapy mi się udało wgrać. Chyba, że mają polskie znaki w nazwie wtedy nie da rady. Wejdź do TRS04 zapisz tą mapę z sesją pod inna nazwą bez polskich znaków, wyłącz grę i wtedy spróbuj z folderu maps i profiles wgrać. Możliwe, że przeniosłeś tylko folder maps bez profiles i ich nie miałeś. program do podglądu plików ja: http://rapidshare.com/files/262603946/jax-deu.zip Jeśli da się z silnikami jakoś to rozwiązać zmieniając na leo45 to fajnie, ale jeszcze sypią się dźwięki w taborze HDM, tj. sprężarka itd. |
Maverick napisał/a: |
Więc tak, jeśli chodzi o wbudowane dodatki w tych plikach *.ja w customs w trs2004 to użyłem programu jax-deu którym otwierasz po kolei pliki ja z możliwością wypakowania całej od razu zawartości tego owego pliku ja tam gdzie chcesz, lub danego folderu z dodatkiem. Bywało tak, że są pliki które miały w jednym folderze bardzo dużo folderów z dodatkami, to program JAX wywalał błąd. Trzeba po kolei wtedy wypakowywać folder po folderze. Potem po prostu przeniosłem je do CMP w TC i się wgrały.
Tak wgrałem wszystkie dodatki wbudowane do TC i działają. A potem zabawa z teksturami, żeby nie były białe, no i z wagonami chester, żeby wózki były widoczne, też to się da zrobić. jednym słowem tydzień siedzenia :) (...) program do podglądu plików ja: http://rapidshare.com/files/262603946/jax-deu.zip Jeśli da się z silnikami jakoś to rozwiązać zmieniając na leo45 to fajnie, ale jeszcze sypią się dźwięki w taborze HDM, tj. sprężarka itd. |
Jamal napisał/a: |
Wszystko ładnie, pięknie... Dziś sprawdzałem chyba wszystkie możliwe pliki w .ja i nic... Nie wiem, ktore to foldery!!! Szlag mnie trafia!!!
Pomyślałem sobie, żeby olać wbudowane dodatki z TRS2004 i zastąpić je ściągniętymi z różnych dostępnym stron. Tylko pytanie brzmi: Jak to się robi??? Bo w pomocy na próżno szukać tak przydatnej rzeczy! |
Cytat: |
Procedura przeniesienia dodatkow wbudowanych z 2006 do TC (na wlasna odpowiedzialnosc)
1. Czyste TC (bez zadnych dodatkow dogranych po instalacji) 2. Wyeksportowac sesje Modula City (otworzyc do edycji i wyciagnac z katalogu editing poza TC), dodatkowo poprawic kuid z tej sesji na format kuid2, czyli zamienic kuid:xxxxx:xxxx na kuid2:xxxxxx:xxxx:1 3. Skopiuj pliki *.ja z folderu World TRS2006 z wylaczeniem dwoch plikow: Yardmaster.ja i Core.ja do katalogu World TC 4. Utworz kopie tych dwoch wymienionych plikow i nastepnie zmien nazwe tych kopii na Yardmaster2006.ja i Core2006.ja i tak nazwane pliki przenies do katalogu World TC 5. Utworz kopie pliku trainz.ja w katalogu glownym 2006 i zmien nazwe na trainz2006.ja i przenies ten plik do katalogu glownego TC 6. Usun plik assets.tdx w katalogu glownym TC i uruchom CMP 7. Zaimportuj sesje Modula City (z punktu 2) z poprawionym kuid 8. Usun ponownie plik assets.tdx w katalogu glownym TC i uruchom CMP 9. Powinno byc 8328 dodatkow wbudowanych w TC |
Jamal napisał/a: |
Kolejna rzecz: wózki Chestera - też prosiłbym o informacje na czym dokładnie to polega, bo widok cystern i węglarek bez wózków nie napawa radością... |
Jamal napisał/a: |
Pojazdy silnikowe... Kolejny problem. Wóz motorowy wąskotorowy, SM42 i pewnie jeszcze wiele innych w trybie kabinowym praktycznie nie jadą!!! Normalnie nie wytrzymam! Jak to zrobić? Tylko prosiłbym łopatologicznie, bo specem od programowania, modelowania i skryptowania niestety nie jestem... |
Maverick napisał/a: |
(...)A jeśli chodzi o te dodatki wbudowane w trs04 to tak jak napisał gdzieś na forum erni to u mnie to nie zadziałało.(...) |