FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z eksportem mesha TS2010
Autor Wiadomość
sylwek79
świeżak


Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2017, 00:43   Problem z eksportem mesha TS2010

Jestem tu nowy, więc witam wszystkich. Mój problem polega na tym, że wymodelowawszy dodatek w 3ds maxie exportuję go do IMa przy pomocy MAX exportera TS12 (który podobno jest kompatybilny z TS2010), CCP i gra wywala błąd Unable to load mesh file: 'nazwa_pliku.im'.
Orientuje się może ktoś z Was czego może dotyczyć problem?
 
 
 
adamstan 
znawca
dłubacz kabinowy



Pomógł: 63 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1740
Skąd: Legnica
Wysłany: 31-10-2017, 07:07   

A czy wyeksportowany model otwiera się np w Trainz Mesh Viewerze?
_________________
Na warsztacie:
Ty2, EU07,ET22v2
wydane:
SN61, SU45v3, ET21, ET22, EN57, TKt48,SU46,SM/SP/SU42

http://adamstan-trainz.pl/
 
 
 
sylwek79
świeżak


Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2017, 11:41   

w Trainz Mesh Viewerze bez problemu, ale np. Trainz Object Explorer ma z tym poważny problem. Najpierw długo wczytuje, a później i tak wywala, że nie może otworzyć.
Ostatnio zmieniony przez sylwek79 31-10-2017, 11:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Zwinny
zaawansowany


Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 912
Skąd: Chorzów
Wysłany: 31-10-2017, 15:34   

Podsyłam exporter który na 100% działa wraz z TS2010 bo osobiście go używam.

https://www.dropbox.com/s...amepack.7z?dl=0

Pozdrawiam
Adam
 
 
 
rysztur
znawca



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1063
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31-10-2017, 17:06   

Podaj więcej danych, ba tak to przypomina wróżenie z fusów. Miałem kiedyś podobny problem i na 100% to nie wina eksportera
Ostatnio zmieniony przez rysztur 31-10-2017, 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sylwek79
świeżak


Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2017, 20:59   

Np. tworzę boxa, na boxa nakładam mesh editor, unwrap uvw, nakładam jakiś materiał z teksturą i exportuję.
 
 
 
rysztur
znawca



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1063
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31-10-2017, 21:23   

Nie pisz jak robisz, bo to jest niezmienne. Napisz co robisz: nazwy tekstur, punkty attach, siatki LOD, jak wygląda config, czy to jest zgodne z wymogami gry? Najlepiej zarzuć jakimś skrinem z maksa.
 
 
sylwek79
świeżak


Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-11-2017, 01:57   

Przerzuciłem projekt do gmaxa z nadzieją, że ruszy (kilka rzeczy sobie tam zrobiłem kiedyś), ale nie działa niestety (efekt ten sam).

Zawartość configa to:
Kod:

kuid                                    <kuid:559244:100052>
username                                "Cos jak Centralny"
category-region                         "PL"
category-era                            "1970s;1980s;1990s;2000s;2010s"
kind                                    "scenery"
light                                   1
trainz-build                            3.1
category-class                          "SP"

mesh-table
{
  default
  {
    mesh                                "centralny.im"
    auto-create                         1
  }
}


A tak to mniej więcej wygląda w gmaxie: https://ibb.co/ivMrhb
Ostatnio zmieniony przez sylwek79 01-11-2017, 01:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rysztur
znawca



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1063
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 01-11-2017, 08:08   

Jeśli możesz, to podeślij mi pliki projektu na PW. Organoleptycznie jest wygodniej zbadać problem ;-)
 
 
sylwek79
świeżak


Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2017, 14:46   

Po konsultacjach z ryszturem okazało się że winne są nazwy tekstur. Poprawne nazwy materiali mają nazwy: nazwa_tekstury.m.onetex
Ostatnio zmieniony przez sylwek79 02-11-2017, 14:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group