FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: drstrach
22-10-2012, 19:33
Dodatki ZNTK Bydgoszcz
Autor Wiadomość
bazler71
zaawansowany


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 951
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 25-10-2017, 07:58   

Pisząc o białych prześwitach mam na myśli kratkę ochronną, a o teksturze wentylatora - wirnik (czy jak to się zwie)
_________________
Żeby mi się chciało chcieć...
 
 
 
rysztur
znawca



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1063
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27-10-2017, 18:32   

Zemsta przeszła dużo zmian, a dzięki zaangażowaniu wielu z Was nabrała, większego realizmu. Na dziś tak wygląda:

Co poprawiłem: geometrię pudła, przybyły chrapy na 073, nowe tekstury kabiny, poprawione zadymienie dachów, nowe tekstury wentylatorów, zgubiłem w kabinie ok 650 poly i coś tam jeszcze.
Myślę, że muszę trochę od niej odpocząć, dlatego wydam ją w tym kształcie. Jestem nadal otwarty na jej dopieszczanie, bo widzę że Wasze uwagi bardzo wzbogaciły mój warsztat i za to dziękuję.
 
 
bazler71
zaawansowany


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 951
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 27-10-2017, 20:08   

No daleką droge we właściwym kierunku przeszła od początku tego projektu. Wielkie dzięki i gratuluję efektu. A wentylatory/kratki na ile widzę na tym screenie - wyraźnie lepiej :) Oczywiście chętnie sprawdzę z bliska :P
_________________
Żeby mi się chciało chcieć...
 
 
 
PTram
trainz
ptram



Pomógł: 17 razy
Wiek: 65
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 395
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-10-2017, 15:12   

Aktualizacja "Zemsty" jest już do pobrania.
http://ptram.eu/download.php?category=3
 
 
 
rysztur
znawca



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1063
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28-10-2017, 18:29   

Na szybko - dla użytkowników TANE aktualizacja siatek LOD:
http://trainzupload.pl/do...e3c375272f.html
 
 
Podlesky
super trainz


Pomógł: 12 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 540
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-10-2017, 20:50   

Zdecydowanie na + pomogły liczne zabiegi dla SP32,widać znaczący postęp.Generalnie model wymaga dalszej poprawy,ale to już raczej kosmetyka. Z widocznych "na szybko" uwag :
- wielkość trąbek (trochę za małe)
- stopnie wejściowe na lokomotywę (dać tex wspomnianych stopni,a nie jakiegoś bohomaza)
- brak tex płyty mocującej zderzaka do czołownicy.

Pozostaje jeszcze kwestia dymienia,gdzie praktycznie tego nie widać w grze (przynajmniej u mnie TS2010).

Powodzenia przy kolejnych pracach !
Ostatnio zmieniony przez Podlesky 28-10-2017, 20:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 531
Skąd: Noreg
Wysłany: 28-10-2017, 23:12   

@rysztur: dzieki za update pod errora :)
003 juz bez bledow, ale 073 dalej marudzi


raz jeszcze wielki szacun za robote i cierpliwosc w dopieszczaniu modelu.
 
 
 
fallowdeer
zaawansowany
Wałbrzyszak



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 758
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-10-2017, 09:10   

U mnie w Tane, tak jak 003 działał, to teraz przestał. 073 dalej niet.

Kod:
! <kuid2:366515:100232:1> VE48: Zasób używa nieaktualnego numeru wersji trainz. Wersje Trainz poniżej 3.5 nie są już obsługiwane.
- <kuid2:366515:100232:1> VE170: Failed to open compiled texture 'kreslo.texture' for 'arc:fld:$(local)/hash-2F||kuid2 366515 100232 1.tzarc|'
- <kuid2:366515:100232:1> VE165: Nie znaleziono lub nie udało się wczytać tekstury &#8222;kreslo.texture&#8221; dla siatki &#8222;sp32 lod1.im&#8221;, w materiale &#8222;krzeslo.m.onetex&#8221;.
- <kuid2:366515:100232:1> VE170: Failed to open compiled texture 'shp.texture' for 'arc:fld:$(local)/hash-2F||kuid2 366515 100232 1.tzarc|'
- <kuid2:366515:100232:1> VE165: Nie znaleziono lub nie udało się wczytać tekstury &#8222;shp.texture&#8221; dla siatki &#8222;sp32 lod1.im&#8221;, w materiale &#8222;shp.m.onetex&#8221;.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;air/air.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;air/air.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;sprzeg/up.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;sprzeg/bend.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;sprzeg/down.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;weze/wp.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;weze/ws.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;weze/ws2.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;sprzeg/up.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;sprzeg/bend.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;sprzeg/down.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;weze/wp.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;weze/ws.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE82: Indeksowane siatki nie są obsługiwane przez wagony ani przez wersję trainz 3.8. Zalecamy aktualizację &#8222;weze/ws2.im&#8221; do siatki LOD.
! <kuid2:366515:100232:1> VE39: Tekstura &#8222;shadow/black.tga&#8221; jest w jednolitym kolorze.
! <kuid2:366515:100232:1> VE109: Siatki niskiej szczegółowości zawierają w sumie ponad 500 wielokątów. Może mieć to negatywny wpływ na wydajność.
! <kuid2:366515:100232:1> VE111: Siatki poziomu LOD 1 muszą zawierać w sumie chociaż o 20% mniej wielokątów niż kolejny wyższy poziom LOD.
Ostatnio zmieniony przez fallowdeer 29-10-2017, 09:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MalignusPL
super trainz


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 531
Skąd: Noreg
Wysłany: 29-10-2017, 11:21   

pobrales update loda? bo mi po nim wlasnie te bledy w 003 zniknely. wczesniej raportowal dokladnie ten sam blad tekstur krzesla i shp.
Ostatnio zmieniony przez MalignusPL 29-10-2017, 11:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
fallowdeer
zaawansowany
Wałbrzyszak



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 758
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-10-2017, 11:34   

Tak, bo działało i przestało.
 
 
 
rysztur
znawca



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1063
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29-10-2017, 12:36   

U mnie po aktualizacji siatek LOD mam tak:

Jeżeli jest dobrze w 003, to i w 073 musi być dobrze. To są te same siatki w obu lokach.
Nic nie rozumiem, może TANE ma kaprys :?:
 
 
Arra
super user


Wiek: 38
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 117
Skąd: Głogów
Wysłany: 19-11-2017, 01:15   

Ooo takiej sytuacji jeszcze nie mialem...
TS2009 2.9
Pobrawszy lokomotywy wciepnalem je do CMP i wio.
Żadnych błędów zadnych wykrzyknikow tudzież zoltych czy czerwonych znaczków sugerujacych brak zależności jednym słowem gra i buczy ale... Lokomotyw nie ma ani w szopie ani w geodecie tzn. Widnieja jako pozycje ale sie nie pojawiaja fizycznie.
Co z takim fantem zrobic?
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 19-11-2017, 10:11   

http://trainz.pl/_forum/v...p=167487#167487
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
Arra
super user


Wiek: 38
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 117
Skąd: Głogów
Wysłany: 19-11-2017, 13:47   

Wujek 082 napisał/a:
http://trainz.pl/_forum/viewtopic.php?p=167487#167487


Ten temat to nie to nie ma zwiazku z moją sytuacją. Tam się wyswietlil jakis warning a u mnie nic czysto zadnych błędów prócz tego że lokomotyw nie widac

https://postimg.org/gallery/376yb8zp8/
Ostatnio zmieniony przez Arra 19-11-2017, 13:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
RBach 
Administrator
Toromistrz


Pomógł: 307 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 4441
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 19-11-2017, 13:49   

Arra napisał/a:
Wujek 082 napisał/a:
http://trainz.pl/_forum/viewtopic.php?p=167487#167487


Ten temat to nie to nie ma zwiazku z moją sytuacją.


Ale przeczytałeś cały wątek, czy tylko pierwszy post?
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.4: 18.07.2022
 
 
Arra
super user


Wiek: 38
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 117
Skąd: Głogów
Wysłany: 19-11-2017, 14:02   

RBach napisał/a:
Arra napisał/a:
Wujek 082 napisał/a:
http://trainz.pl/_forum/viewtopic.php?p=167487#167487


Ten temat to nie to nie ma zwiazku z moją sytuacją.


Ale przeczytałeś cały wątek, czy tylko pierwszy post?


Jasne że tak i to przed napisaniem pierwszego postu tutaj. Przed chwila edytowalem poprzedni z linkiem do zdjec ktore to obrazują
 
 
 
Wujek 082
znawca



Pomógł: 98 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2250
Skąd: spod Ostrołęki
Wysłany: 19-11-2017, 14:34   

No chyba jednak nie. Odnośnik podany przeze mnie kieruje do postu nr 167487. Zapoznaj się z jego treścią, przeanalizuj czy cokolwiek odnosi się w nim do błędnych dodatków. I następnym razem proszę bardziej przykładać się do czytania.
_________________
www.trainzart.pl
 
 
 
Arra
super user


Wiek: 38
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 117
Skąd: Głogów
Wysłany: 19-11-2017, 15:08   

Wujek 082 napisał/a:
No chyba jednak nie. Odnośnik podany przeze mnie kieruje do postu nr 167487. Zapoznaj się z jego treścią, przeanalizuj czy cokolwiek odnosi się w nim do błędnych dodatków. I następnym razem proszę bardziej przykładać się do czytania.


No niech Ci będzie( chodzilo o zdjęcie- u niego jednak jakies "ale" bylo a u mnie czysto) nie zmienia to jednak faktu że w tamtym temacie nie ma rozwiazania dla tego co się u mnie dzieje. Nie chodzi tu o ulubione dodatki czy gwiazdki.
Może jakiś inny problem.
Taka sytuacja jak na zdjeciach pojawia sie przy braku zależności wtedy wystarczy uzupełnić brak i jest ok.
Czy to ze pobralem dodatek juz jako aktualizacje bez modelu "bazowego" ma jakiś wpływ?
 
 
 
rysztur
znawca



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1063
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19-11-2017, 15:17   

Nie, aktualizacja nie wymaga poprzedniej wersji. Nie mam zainstalowanego TS2009 więc po prostu nie mam możliwości zbadania problemu na gruncie. Nie wiem skąd taka sytuacja i jak ją rozwiązać.
 
 
Arra
super user


Wiek: 38
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 117
Skąd: Głogów
Wysłany: 19-11-2017, 15:28   

rysztur napisał/a:
Nie, aktualizacja nie wymaga poprzedniej wersji. Nie mam zainstalowanego TS2009 więc po prostu nie mam możliwości zbadania problemu na gruncie. Nie wiem skąd taka sytuacja i jak ją rozwiązać.


No i sensowna odpowiedź. Rysztur rozumiem po prostu uważam to za mega dziwną sytuację z którą nie spotkałem sie w zadnym innym z Twoich czy innych dodatków.
 
 
 
Podlesky
super trainz


Pomógł: 12 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 540
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-11-2017, 20:42   

Czy autor zamierza dokończyć SP32 ?
 
 
 
rysztur
znawca



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1063
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29-11-2017, 23:23   

Tak, jeżeli będę miał wiedzę/dostęp do materiałów, na podstawie których będę mógł tego dokonać.
 
 
rysztur
znawca



Pomógł: 71 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1063
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 01-01-2018, 16:30   

Miałem nadzieję, że zdążę przed nowym rokiem.
Wagon restauracyjny typu 407A produkcji FPS Poznań.

Po ostatnich poprawkach 3d: dostał nowe wnęki i poręcze, poprawki geometrii dolnego fartucha, szyby w oknach drzwi, balans tekstur.
Jak coś się komuś nasunie, proszę o zgłaszanie w komentarzach.
Myślę, że za niedługo będzie dostępny
 
 
kilanziom
znawca
Maniak


Pomógł: 105 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 5151
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-01-2018, 18:36   

No jest kilka rzeczy które nadal wymagają poprawienia. Zwracałem np. uwagę na drzwi i stopień wejściowy (że są za nisko zakończone - czyli zdecydowanie za wysokie). W oryginale dolna krawędź drzwi kończy się mniej więcej tak jak ta szara blacha za hakiem okrętowym:

http://wgk.cal.pl/details.php?image_id=18664

Czym jest ten czarny box pod ogonem wagonu? czy to zbiornik na nieczystości? Wydaje się, że jest w oryginale znacznie krótszy i posiada jakieś faktury:

http://wgk.cal.pl/details.php?image_id=19645

Poprawki geometrii fartucha zdecydowanie na plus. Czy udało się rozwiązać jakoś sprawniej teksturowanie czołownicy i jej otoczenia?
_________________
www.wgk.cal.pl
 
 
 
Arra
super user


Wiek: 38
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 117
Skąd: Głogów
Wysłany: 01-01-2018, 20:18   

Ja - jeśli można wtrącić - widziałbym te szyby jednak ciemniejsze jak w tej jedyneczce co tam jest dopięta no i chyba same obramowania okien do poprawki.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group