Pomógł: 8 razy Wiek: 63 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 690 Skąd: Kraków
Wysłany: 08-11-2017, 20:58
Próbowałem już tej metody, ale nie za bardzo to skutkuje. Porobiłem pliki texture oraz dodatkowo pliki *.jpg bo mi krzyczał, że wykorzystuję podwójnie ten sam plik *.tga i wpisy wyglądają tak:
diffuse-texture "summer.jpg"
normal-texture "summer.texture.txt"
a plik summer.texture.txt :
primary=summer.tga
Tile=st
Po takim wpisie wyskakują błędy że:
- VE28: The tag 'normal-texture' in '0' must have an image file extension.
! VE176: The tag 'diffuse-texture' in '0' must have a texture file extension.
Gdy przestawię wpisy tak jak sobie życzy, to znowu wypisuje mi, że ma być tak jak poprzednio
- VE28: The tag 'diffuse-texture' in '0' must have an image file extension.
! VE176: The tag 'normal-texture' in '0' must have a texture file extension.
Czy mieliście problem w TANE 88364 z sygnalizacją SSP użytkownika uazownik taki, że światła na sygnalizatorach działają "mrugają" dużo wolniej niż w TS2010, dźwięk gongu jest jakby 1 raz na 30 sekund lub nawet więcej i dziwnie słyszany dość głośno ze sporej odległości.
Tak, to problem samego TANE, inaczej interpretuje dźwięki w dodatkach scenery (w innych też, ale objawy są inne).
Jeśli ktoś ma ochotę to przerobiłem dźwięki ding.waw w dzwonach SSP i można sobie podmienić. Dźwięki te przedłużyłem do 10s jednak jeden minus tego, że sygnalizacja wyłączona a dzwon jeszcze dzwoni, bo plik musi byc odegrany do końca. Dlatego to tylko jeśli kogoś bardo denerwuje jedno uderzenie dzwonu na 10s to można sobie podmienić. O to link do dysku google:
Pomógł: 8 razy Wiek: 63 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 690 Skąd: Kraków
Wysłany: 09-12-2017, 17:27 Poprawianie tekstur
Witam!
Tak jeszcze miałbym zapytanie co oznacza, że
"Source image texture file 'grayballast.tga' is too large for 'arc:fld:$(local)/hash-7A||kuid 522774 100376.tzarc|' (512x512)"
Oryginalnie plik był jeszcze większy i miał 1024x1024 pix a był w formacie bmp. Zmniejszyłem 4 razy, przerobiłem na tga i dalej się wyświetla że plik za duży. To jaki byłby właściwy?
Witam!
Tak jeszcze miałbym zapytanie co oznacza, że
"Source image texture file 'grayballast.tga' is too large for 'arc:fld:$(local)/hash-7A||kuid 522774 100376.tzarc|' (512x512)"
Oryginalnie plik był jeszcze większy i miał 1024x1024 pix a był w formacie bmp. Zmniejszyłem 4 razy, przerobiłem na tga i dalej się wyświetla że plik za duży. To jaki byłby właściwy?
256x256. To jest jeden z najnowyszych errorów new errora Teraz wszystkie tekstury "HD" pójdą się kochać, w imię mitycznej "wydajności".
No prawie dobrze, choć z niewiadomych mi powodów wyświetla błąd przy zatwierdzaniu
Bo kolega Simon polecił ci stworzyć pliki texture, tylko zapomniał, że jeszcze do kompletu powinien być plik TGA z normalmapą... Jeżeli tego normalmapowego tga nie ma, to pousuwaj wszystkie texture.txt i wpisy z nim związane.
U mnie wołał o zmniejszenie pliku tekstury, a w configu musiałem zostawić odwołanie do plików *.tga (czyli tak jak jest oryginalnie).Czyli zrobiłem dwie pierwsze operacje z postu SimonaGR.
Pomógł: 8 razy Wiek: 63 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 690 Skąd: Kraków
Wysłany: 11-12-2017, 07:51
No tak dokładnie. Też wstawiłem ten tekst "texture-variants" bo było wypisane jako ostrzeżenie o braku tego wpisu. Zrobiłem podgląd w innym dobrym dodatku i jest OK!
Dzięki za pomoc !
Pomógł: 8 razy Wiek: 63 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 690 Skąd: Kraków
Wysłany: 18-03-2018, 18:20
Dziś mam nowy temat ale w ramach już istniejącego więc podam szczegóły:
Otóż mam taką starszą mapkę przeniesioną z TS12, na której brakuje mi jednego dodatku, a mianowicie <kuid2:151900:110011:1> Vorsignal ZS3V rechts
Jest on na DLS więc go ściągnąłem, ale jest jakiś niekompletny, gdyż ma tylko config.txt i nic poza tym W brakach wykazuje że nie ma żadnego pliku IM, skryptów a string table są puste.
Najchętniej wykasował bym go i wstawił na to miejsce inny, ale sęk w tym, że nie bardzo go idzie wykasować. Tradycyjnie jak próbuję z geodety to mi się wiesza gra. Wyskakuje okno z ostrzeżeniem i jak zatwierdzę to już zamiera wszystko i tak już trwa. Po kolejnym uruchomieniu program ładnie się pyta czy zatwierdzić zmiany , daję OK i uruchamia się od nowa. Tyle, że ten dodatek dalej widnieje w zestawie do mapy jako błędny. Wykasowałem wpis o tym dodatku ręcznie z configu ale po tej operacji mam brak dodatku
Jednym słowem w kółko Macieju, tylko nie mogę znaleźć skąd CM pamięta, że ma być taki dodatek skoro wykasowałem wszystkie wzmianki o nim z configu?
Pomógł: 8 razy Wiek: 63 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 690 Skąd: Kraków
Wysłany: 18-03-2018, 18:34
Sorki, już rozwiązałem sprawę ale nie usuwam wątku bo może się komuś przydać. Tak juz mam, że jak coś napiszę na forum to za moment mnie olśniewa i znajduję rozwiązanie Otóż wykasowałem wszystko z folderu Internet, tak na wszelki wypadek, jak również z folderu Backup ostatnie 3 dni jak zajmowałem się tą mapką. Może TANE, wzorem Windowsa coś sobie doczytuje z tych backupów jak mu coś nie pasuje
Po tych operacjach jak usunąłem wpisy w configu już jest OK
Pytanie - czy ktoś rozwiązał problem źle działających brzękadeł do packu SSP UAZa i Traxxa? Bo próbowałem coś kombinować z przerzucaniem skryptów od rbachowych szlabanów mechanicznych ale to nie pomogło.
Pytanie - czy ktoś rozwiązał problem źle działających brzękadeł do packu SSP UAZa i Traxxa? Bo próbowałem coś kombinować z przerzucaniem skryptów od rbachowych szlabanów mechanicznych ale to nie pomogło.
I nie pomoże. Naprawa wymaga drobnej poprawki w skrypcie i wpisania "na sztywno" długości trwania dźwięku (pliku dźwiękowego) w configu. I to w każdym brzdękadle osobno. Teraz policz, ile tego jest i sam sobie odpowiedz, dlaczego nie ma chętnych Chyba że zgłaszasz się na ochotnika :D
Przecież brzękadeł jest sześć więc przeróbka sześciu to dla mnie żaden problem - chciałbym tylko wiedzieć jak to zrobić
Są jeszcze sygnalizatory z gongami "wbudowanymi" - i te też trzeba poprzerabiać. A, są też mechaniczne rogatki, które w TANE też dzwonią, jak chcą
Na początek musisz sprawdzić długość trwania dźwięku (czyli długość pliku dźwiękowego) dla każdego dodatku, który gęga / dzwoni /buczy / pierdzi / ćwierka. Następnie trzeba toto wpisać do configu w sekcji Extensions (tag się jakiś wymyśli, to akurat obojętne). Ja poprawię skrypt, żeby obsługiwał ten wpis i gęgał / dzwonił /buczał / pierdział / ćwierkał zgodnie z tymże wpisem, podeślę i podmienisz. I na koniec trzeba to spakować i wysłać do mnie, żeby uaktualnić paczkę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach