mam zainstalowaną tą EU07-400 w TS12 build 52143 i wszystko jest dobrze do momentu luzowania lokomotywy - przewód główny ani drgnie a cylinder hamulcowy wraca na jakieś 60-100 kPa. Czy, może komuś się to udało rozwiązać?
Żeby wyluzować lokomotywę po raz pierwszy (przy pustym przewodzie), trzeba ustawić kran w pozycję luzowania i nacisnąć guzik odluźniacza (ten koło przycisku czuwaka), i trzymać go aż się nie napełni przewód.
Żeby wyluzować lokomotywę po raz pierwszy (przy pustym przewodzie), trzeba ustawić kran w pozycję luzowania i nacisnąć guzik odluźniacza (ten koło przycisku czuwaka), i trzymać go aż się nie napełni przewód.
Hamulec zespolony w ogóle nie reaguje na przewód główny, mogę nim kręcić od napełniania uderzeniowego do hamowania nagłego a i tak jest na 0. Mimo że, FV4a jest ustawiony na jazdę to po odluźnieniu choćbym wiem jak długo trzymał to po jego puszczeniu ciśnienie w cylindrze hamulcowym wraca na 0,2 MPa tak jakby kran był ciągle w pozycji nagłego.
Pomógł: 8 razy Wiek: 58 Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 183 Skąd: Łapy
Wysłany: 30-06-2020, 06:00
Lokomotywy ADHD działają prawidłowo w TRS2010 i trzeba sprawdzić jak ADHD EU07-400 zachowuje się w TS12 . Ja dawno nie grałem w TS12 i nie pamiętam jak działa tabor ADHD w 12 ale dziś sprawdzę.
_________________ Warsztaty Wagonów Kolejowych w Łapach dawniej ZNTK Łapy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach