Mam problem z prawidłowym wyświetlaniem ścian w wagonie 416B. Te zaiksowane powinny być wyświetlane jako ściany przedziałów pasażerskich.
Cokolwiek nie zrobię, flipowanie, przyłączanie do brył prawidłowo zorientowanych, cały czas są wyświetlane jako ściany zewnętrzne.
Nie mam pomysłów jak zmusić Trainz'a do prawidłowego ich wyświetlania.
Eksport z 3ds do trawnika przez fbx.
Zwykle w takich przypadkach trzeba było zrobić "Reset transform" felernemu obiektowi. Tzn. nakładasz na obiekt "Reset transform", potem robisz "Collapse all" żeby go "zastosować", i wtedy obiekt powinien się zresetować, stać się typem "editable mesh" i wyświetlać w maxie tak jak w trainzie. I dopiero wtedy w miarę potrzeb flipujesz odpowiednie ściany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach