Pomógł: 34 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 1342 Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2013, 19:46
UAZ napisał/a:
Heh, mit staje się rzeczywistością... Zacny, zwłaszcza jaram się że z edkową mordką też jest w planach, tylko ubolewam nad malowaniem
A do jakiego TRSa jest ten modelik?
Malowanie jest tylko dla pokazania możliwości teksturowania (każdą wersje malowania da się zrobić). A jeśli chodzi o wersje Trainza... Nie wiem. :P Póki jest to wersja bez skryptu, więc teoretycznia działa nawet w Trainz 1.1. :P Jeżeli skrypty pozwolą to będzie od 2006 w góre. Model nie ma normalmapy, więc będzie działczyć. :)
A czy można złożyć wniosek (na potrzeby skryptowania) o osobny wagon rb? Bo chciałbym zrobić kiedyś skrypty kibelkowe w wersji fullwypas, a wtedy rozróżnienie ra-rb staje się istotne.
A jak jest wspólny model dla obu, to trzeba będzie we właściwościach kazać graczowi ustawiać, czy dany wagon jest a czy b.
Ostatnio zmieniony przez adamstan 20-01-2013, 19:50, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 105 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 5160 Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2013, 21:20
Ładny, tylko czemu w środku jest tak jasno, jest tak samo jasno jak na zewnątrz a powinno być co najmniej 60% ciemniej. Bardzo dobrze wygląda za to natężenie światła na teksturach.
Pomógł: 8 razy Wiek: 28 Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 368 Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-01-2013, 21:26
Jestem pod wrażeniem wyglądu całej jednostki, w końcu kibel w trs-ie wygląda przyzwoicie, żeby nie powiedzieć idealnie
I nareszcie jest on w barwach DŚ, choć nie lubię kibli na mapach, to patrząc na niego zmieniam powoli zdanie.
Powodzenia
_________________ Niektórym znany jako Paweł Oleksy "Paul150"
Pomógł: 34 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 1342 Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2013, 21:59
kilanziom napisał/a:
Ładny, tylko czemu w środku jest tak jasno, jest tak samo jasno jak na zewnątrz a powinno być co najmniej 60% ciemniej. Bardzo dobrze wygląda za to natężenie światła na teksturach.
Piotrze, za tekstury należy podziękować Hanysowi, to jego dzieło. Natomiast jeśli chodzi o wnętrze to akurat moja sprawka. Wnętrze jest nr 1 jeśli chodzi o poprawki, zarówno podmiane foteli w kabinie maszynisty jak i o jasność całości. :)
no wlasnie sobie go postawiłem i zaraz ruszam na łowy po zimowisku, co by tu jeszcze usunąć/poprawić/dodac na tych wypocinach :P
tak, zdecydowanie poszedłeś po czesku jesli chodzi o jasność wnętrza patrząc z zewnątrz, nasi południowi kuzyni robią to od lat notorycznie :). Wzorcem są okna w wozach Kilanzioma. U niego tak dokładnie jest w realu jak sie "paczy" z peronu. :P
Ja mym nieskromnym zdaniem popracowałbym nad teksturą górnej lampy w członie RA, patrzy nie w kierunku jazdy a w bok i jeszcze na dodatek w dół co psuje według mnie ogólny efekt odbioru czoła wagonu.
Pomógł: 2 razy Wiek: 24 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: Gryfów Śląski
Wysłany: 21-01-2013, 19:13
Hmm...Albo tylko ja odnoszę takie wrażenie, albo ten dach troszke się świeci
http://postimage.org/image/snjf6mzjj/
Ale tak poza tym to fajny kibelek czekałem na takie malowanie. No i jeszcze ta lampa, o której już wspomniał wcześniej Kanclerz.
A ja mam pytanie do autora "SUPER KIBELKA "
Jak wygląda sytuacja ze sterowaniem ?
Będzie można walczyć z kokpitem czy niestety będzie tak jak w poprzedniej wersji kibelka , czyli że w kabinie będziemy mogli sobie co najwyżej siedzieć a sterowanie tylko przez " DCC"
Pomógł: 34 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 1342 Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-01-2013, 20:00
Bobby Papla napisał/a:
A ja mam pytanie do autora "SUPER KIBELKA "
Jak wygląda sytuacja ze sterowaniem ?
Będzie można walczyć z kokpitem czy niestety będzie tak jak w poprzedniej wersji kibelka , czyli że w kabinie będziemy mogli sobie co najwyżej siedzieć a sterowanie tylko przez " DCC"
Temat obok Adamstan robi kawał dobrej roboty, więc wydaje mi sie, że nie będzie problemów ze standardem HDM 09+.
Model jest naprawdę super. Jedyne co zauważyłem, to że osłony lamp głównych są trochę za długie, zwłaszcza patrząc z boku (na oko tak z 20%), a wyświetlacz kierunku jest chyba za blisko łączenia dachu z kabiną. Wiem, że są różne jego wersje, ale zazwyczaj siedzi on nieco wyżej. A tak poza tym to gratuluję rewelacyjnego kibla.
Pomógł: 34 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 1342 Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-07-2014, 17:49
Dzień dobry. Uprzejmie informuje, że coś zrobiłem. Temat premetro nie jest całkiem zakończony, bo nie mam jeszcze SIPu, ale to jest już małe miki, mało znaczace z punktu widzenia Waszych map (do zastąpienia gotowcami z sieci). Temat mostu Nevado uważam za zamknięty.
Dzisiaj mam dla Was dwie paczki. Pierwszą z nich jest most nevado - długi, zielony, kratownicowy most podparty na betonowych podporach, dwupoziomowy. :) Zestaw składa się z segmentu wyjazdowego spline, segmentu wiaduktowego spline, segmentu przęsłowego spline oraz podpór scenery oraz przyciemnionych torów mostowych, tramwajowych, peronu nevado - też przyciemnionego oraz podtorza.
Sprawa oczywiście jak na mnie nie jest lekka. Całość waży ponad 10MB, ale zapewniam, że jest warta swojej wagi. :) Zachęcam do repaintowania - zwłaszcza pod kątem koloru kratownicy. To pozwoli trochę wyróżnić Wasze mapki.
Drugim tematem jest tak jak wspomniałem wcześniej Nevado Premetro. W Wasze ręce oddaje dziś 5 różnych kolorystycznie ścian stacji, peron, oświetlenie, billboardy, podpory, podtorza, schody, ławki, no i oczywiście tunel. Tory wykorzystane do budowy premetra to tory tunelowe autorstwa Samplaire. Koniecznie zrepaintować billboardy oraz cokół wjazdowy do tunelu - znajdują się tam logotypy Kamieńca.
Pomógł: 34 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 1342 Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-02-2015, 22:23
Po dłuższym czasie mogę Wam przedstawić model EN57 serii 19XX. Na tą chwilę wygląda to takjakna screenach. Wkrótce model poleci do RBacha na skryptowanie i będę mógł Wam go udostępnić. Teksturowo jestem średnio zadowolony, ale bede nad tym pracował. :)
Pomógł: 68 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 2114 Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 22-02-2015, 23:15
jak wygląda sytuacja wagowa w tym przypadku? Znaczy ile poly, jaka waga tekstur? Jakie możliwości będzie dawał skrypt i czy jest przewidziana pod to cudo w przyszłości (hen daleeeekiej...) dedykowana kabina standardu ADHD :) ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach