Dzień dobry / Dobré den / Guten Tag / Jó reggelt / Доброе утро !
Może wiedzieli, może nie... Od jakiegoś czasu powstawała lokomotywa serii S200. Z dniem dzisiejszym siatka lokomotywy oraz dostosowanie do jazdy w TRS2004 zostały zakończone. Do poprawy oczywiscie pójdzie textura, obecnie jest to textura robocza od różnych lokomotyw tejże serii. W niedalekiej przyszłości zapewne zrobię jeszcze wózki i ew. kabine jeśli czas pozwoli (matura, no wiecie...). Cień oraz LOD zostaną zrobione jutro.Liczba poly to 6304. Na chwilę obecną to byłoby na tyle. Poniżej krótka prezentacja, więcej niebawem.
P.S. Aha, pokusi się ktoś stworzeniem enginespeca do S200?:P
Ostatnio zmieniony przez Kylo0 31-08-2009, 15:42, w całości zmieniany 1 raz
Ciesze się że namówiłem Cię na cień.Gitos :D, maszyna jest świetna jak na nowo powstałą maszynę to spodziewałem się więcej ilości poly no a jak dojdzie LOD to cud,miód,orzeszki :D.A jak dojdzie nowa tekstura no do po prostu nic tylko bujać się wspaniałym lokiem (brakującym) na naszych trsowskich szlakach :D.Gratuluje pracy-efekt jak najlepszy! ;)
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 622 Skąd: GoP
Wysłany: 31-08-2009, 20:35
Super Ci on wyszedł, wielki szacun :D. Będzie też czym śmigać na szlakach piaskowych.
Niestety koniec wakacji ale może w przyszłości zdobędę foty (lepszej jakości) CTLowskiej S200 ;]... Będziesz też robił z wersją z prostokątnym górnym reflektorem?
_________________ www.bojarsite.pl
Moja galeria fot. z GOPu & screeny Projektu fragmentu byłego PMP-PW -> www.flickr.com/photos/148644736@N06/
____________
Ostatnio zmieniony przez Bojar 31-08-2009, 20:35, w całości zmieniany 1 raz
Krzysiek, kapitalna robota. Cieszy że powstanie więcej wersji, dodatkowo lok jest w miarę lekki a zaraz szczegółowy. Enginespeca myślę możesz podlinkować od Czechów tymczasowo lub dać mu od TEM2. S200 ma większa moc wiec można go lekko zmodyfikować.
Super, kiedy pokazywałeś mi pierwsze screeny jak stawiałeś od podstaw tą maszynę to nie myślałem że pójdzie ci to tak sprawnie i wkrótce będzie gotowy model. Brawo i powodzenia w dalszych pracach.
Co do dachu, większość egzemplarzy eksploatowanych w Polsce ma rzeczywiscie płaski dach, ale okrągłych też mało wcale nie ma, jest w Bogdance S245 i S247, w STK kilka lokomotyw, w PTKiGK Rybnik(kiedyś były ale czy są dalej to nie wiem). Wersja z płaskim dachem powstanie
W 1963 roku w zakładach ČKD w Pradze zaczęto produkować prototypy ciężkich lokomotyw manewrowych T669. Są to 6-osiowe lokomotywy o mocy 1350 KM. Pierwsze prototypy wyprodukowano w 1963r. na zamówienie kolei radzieckich. Do 1989 roku wyprodukowano 8200 takich lokomotyw, z czego 5941 przeznaczono dla kolei radzieckich SŻD i 105 dla przemysłu ZSRR serii ČME3E i 1163 serii ČME3T dla SŻD. Koleje czechosłowackie ČSD zakupiły 325 lokomotyw serii T669.0, T669.1, T669.5 i T669.51, natomiast czechosłowacki przemysł otrzymał 78 tych lokomotyw. 342 lokomotywy wyeksportowano z czego 143 dla przemysłu w Polsce jako seria S-200. Chociaż lista numerów fabrczycznych ČKD zawiera 143 pozycje lokomotyw S-200, to do Polski tak naprawdę trafiło 139 sztuk. W roku 1977 wyprodukowano 2-krotnie lokomotywy S229 i S230, ale za pierwszym nie zostały one odebrane gdyż uległy wypadkowi w czasie jazdy próbnej. Również lokomotywy S2140 i S2141 z roku 1989 nie zostały zakupione i trafiły dla przemysłu w Czechosłowacji. Obecnie lokomotywy serii S200 pracują pod szyldem takich firm jak np. CTL, PCC Rail Rybnik, PTKiGK Zabrze, NZTK, STK. S200 pracuje również w LWB Bogdanka, która posiada 16 takich lokomotyw. I właśnie tej firmy została wykonana moja pierwsza lokomotywa S200 a mianowicie S278. Obecnie jest to wersja BETA (bez wózków i kompletnej kabiny). Pudło lokomotywy ma 6300-400 poly zależnie od wersji. Modele oczywiście dostały LOD oraz cień. Narazie model czeka na skrypt od Erniego oraz wózki które mooże wykonam ja. Kabina... będzie ale nie wiem czy interaktywna. Narazie zrobione jest pudło i podstawowe rzeczy - fotel, pulpit i nastawnik. Noo... to chyba byłoby na tyle co do moich modeli...
Aha... Sprawa ewentualnych repaintów - repainty wykonane źle, na odwal i jak to niedawno coś mówił Zgred... nie przyjmuje i nie zezwalam na publikację komuś kto "nie umie a robi repa" (Pozwól że użyję tego Twojego przysłowia bez kosztów).
No to prezentejszyn. Gdy będzie w Dałnlołd to dam znać. Aaa i kurde jeszcze łan... Kto mógłby się zając Enginespecem do S200?
Ostatnio zmieniony przez Tata Muminka 12-09-2009, 19:58, w całości zmieniany 3 razy
Kozaczny model, jak coś to możesz podlinkować mój dźwięk silnika i wydać z paczką.
Mittal Steel Poland i PGP Bazalt Wilków również eksploatują lokomotywy S200 :P
Pomógł: 105 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 5161 Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-09-2009, 19:39
@Krzysiek, fajnie że się zawziąłeś i skończyłeś ten model. Niewielu jest takich którzy właściwie od ręki rzucili się na najtrudniejszy temat - model taboru - i dokończyli bez przerywania prac na rok itp.
Wujku S200 wspaniała :D, chciałem Cię tu namówić żebyś zarzucił jakimiś screenami nad nowymi pracami bo na gg narazie nie da rady;/,a wiesz jak ciekaw jestem ;D :D.
PS: Model oczywiście się znów powtórzę : SUPCIO! naprawdę z górnej półki! 3m tak dalej!
Kolejnym produktem jest lokomotywa S2124 należąca do PTKiGK Rybnik. Jest to lokomotywa odkupiona bezpośrednio od producenta. Autorem zdjęć jest TRS2006.
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 622 Skąd: GoP
Wysłany: 22-09-2009, 16:06
Kylo0 Super Ci wyszedł :) Jak mi się kiedyś uda bo zależy to od czasu wolnego i pogody to wyskoczę i spróbuję obfocić CTLowską S200 bo wiem, że tamte tekstury się nie nadają :).
Pzdr
_________________ www.bojarsite.pl
Moja galeria fot. z GOPu & screeny Projektu fragmentu byłego PMP-PW -> www.flickr.com/photos/148644736@N06/
____________
No więc... Robota dobiegła końca. Model musiał przejść "wachlarz" dachu oraz dodatkowo zamontowałem kilka dupereli, których nie było wcześniej a są w oryginałach. Wózki zrobione oczywiście, zrobione zostały przez VCDRN oraz częściowo przeze mnie - za współpracę gorąco dziękuję. Kabina... Zrobiona, też załączona, ale ostrzegam, nie jest to kabina interaktywna, a raczej wersja BETA - samo pudło i prymitywny pulpit + fotele. Skończę ją jak skończę dotychczasowe projekty oraz znajdę wolny czas, obecnie jestem maturzystą przypominam :D Wepchałem wszystko na DLS to co się dało. Wymagane pliki w .cdp - czytać uważnie!!!! To byłoby na tyle :)
Autorem zdjęc na S278 jest Sigman.
Autorem zdjęc na S2124 jest TRS2006.
Wszystkim, którzy pomogli mi przy projekcie a nie wymieniłem - również dziękuję (m.in. Kamilowi za dźwięk silnika - to jego juz sam wymieniłem :P)
P.S. Niedługo i ja będę miał reklamy więc i ja będę prosił o kliki w ramach wdzięczności :)
Ostatnio zmieniony przez Kylo0 14-10-2009, 21:25, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach