Wiek: 29 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 78 Skąd: Kraków
Wysłany: 14-08-2015, 17:51
W TS12 SP4 faktycznie nie działa, a konkretnie nie działa kombinacja klawiszy shift+N w celu włożenia klucza nastawnika kierunkowego w gniazdo (po załączeniu w geodecie "skróconego" wariantu startu). W wariancie z "zimnym" startem nie działa kombinacja spacja+wciśnięty przycisk rozruchowy przetwornicy.
W TS12 SP4 faktycznie nie działa, a konkretnie nie działa kombinacja klawiszy shift+N w celu włożenia klucza nastawnika kierunkowego w gniazdo (po załączeniu w geodecie "skróconego" wariantu startu). W wariancie z "zimnym" startem nie działa kombinacja spacja+wciśnięty przycisk rozruchowy przetwornicy.
Tak samo nie działa spacja na zbijanie czuwaka. Akurat przetwornicę spokojnie załączysz z pulpitu, da się odpalić kibla do stanu przed włożeniem klucza, czyli mała sprężarka, z kabiny rozrząd, patyki, szybki, przetwornica, sprężarka. Ale bez klucza nie ruszymy. Czuwak od biedy da się zbić myszką, hamulec sterować też, ale klucza ni chu-steczki niedasię Adam, może jakiś ptok w menu alboco?
Pomógł: 7 razy Wiek: 108 Dołączył: 21 Lut 2011 Posty: 633 Skąd: Stąd
Wysłany: 14-08-2015, 20:19
Kiedyś wysłałem Ci EN57-1774. Jak będziesz miał czas, to spróbuj coś z tym zrobić.
Zobaczymy jak będzie z EN71 i ukrotnieniem.
Ukrotnienie działa bez problemu:
Ale do EN71 trzeba będzie dorobić przejście między członami sa i sb.
Na skrypcie EN57 nie da się zrobić EN71, potrzebne są modyfikacje skryptu.
Spróbowałem załączyć baterie i nadygać powietrze w obu członach s, mimo to nie można podnieść patyków z kabiny.
Nareszczie nowy model EN57! W kabinie jeździ się wyśmienicie, model i kabina wyglądają
fantastycznie . Jest tylko kilka małych niedoróbek:
Jak się podłączy więcej niż jedną jednostkę EN57 to widać trochę luźnego miejsca, jakby w ogóle nie były podłączone.
Wystarczy odpowiednie pointy przesunąć.
Automatyczne ładowanie pasażerów jest bez sensu, bo jak się otworzy drzwi w polach to nagle z nikąd się pojawiają ludzie . Możliwe że to jacyś rolnicy są . Najlepiej by było, żeby się to dało włączyć i wyłączyć przełącznikiem.
Prawdopodobnie point kabiny jest ustawiony za bardzo w tył, przez co widać jak tylne ściany nachodzą na siebie.
Szyby w kabinie są trochę za ciemne.
Czemu nie ma desczu na szybach w wagonie silnikowym?
Wycieraczki mają inną animację w kabinie i na zewnątrz, i trochę to dziwnie wygląda.
Przydałby się jakiś dźwięk wycieraczek. Dawałby on niezły efekt podczas postoju w deszczu.
Mam też pytanie. Czy planujesz wersję z hamulcem Knorr'a?
No i trzeba koniecznie napisać na forum N3V, że w TANE nie działają niektóre skrypty. Niech to poprawią.
PMT napisał/a:
Ale do EN71 trzeba będzie dorobić przejście między członami sa i sb.
Na skrypcie EN57 nie da się zrobić EN71, potrzebne są modyfikacje skryptu.
Spróbowałem załączyć baterie i nadygać powietrze w obu członach s, mimo to nie można podnieść patyków z kabiny.
[url=http://trainzimage.p....th.jpg]Obrazek[/url]
Jeśli chodzi ci o połączenia to ich w ogóle nie ma:
A po EN71 zostanie EN57 z serii 19XX, ED72 i ED73 . Przynajmniej jest już model PTram'a
Ostatnio zmieniony przez Generally 14-08-2015, 22:58, w całości zmieniany 1 raz
Wspaniały kibelek, ale mam pewien problem, a dokładnie po zainstalowaniu en57 wyskoczyło że czerwonakorona nie można otworzyć (czy jakoś tak) dodam że to jest wbudowany dodatek i prawie wszystkie dodatki np. Pkp wywala błąd że błędne zależności pomoże ktoś? (nr kuidu na jakim wyskoczył błąd podam później że względu na to że piszę teraz z telefonu)
Pomógł: 54 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 1617 Skąd: Kargowa/Wolsztyn
Wysłany: 15-08-2015, 23:01
Bazę danych naprawiłem, kibelka zassałem, zainstalowałem, oblatałem, kopara opadła No co tu dużo mówić, ADHD się można nabawić od tych emocji w czasie jazdy i samego rozruchu od stanu zimnego - MaSzyna się chowa. Jedno co mnie tylko zawiodło to to, że nie znalazłem w paczce wersji extra-OLD - bez trzeciego oczka i z lampkami SKP nad szybami, ale to chyba mój głupi czerep nie wiem skąd zakodował sobie że widziałem je w tym temacie Tak czy owak ode mnie wielkie DZIĘKUJĘ!
Odemnie jeszcze tylko para pytajców:
W MaSzynie mam odczucie że kibel podczas hamowania bardzo zauważalnie redukuje prędkość, siła hamowania wzrasta wręcz logarytmicznie aż do całkowitej stójki, co widać gołym okiem. W TRSie próbując pierwszy raz zatrzymać kibelka z V=70km/h przerżnąłem peron o dwa człony. Podczas kolejnych zatrzymań zauważyłem że hamuje on bardzo jednostajnie, nie ma tego maszynowego ,,stawania dęba", a jest powolne wytracanie prędkości do zera. Rozumiem że kłania się tu ułomność trainzowej hamulcologii?
Skąd ta luka w kolejnych numerkach kibli? Czyżbyś miał w zanadrzu jeszcze kilka sztuk?
Ostatnio zmieniony przez UAZ 15-08-2015, 23:02, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 39 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 29 Skąd: Chojnice
Wysłany: 15-08-2015, 23:56 TRS 2010
Zainstalowałem EN57 na cmp pokazuje że jest gitara i niczego nie brakuje, a jak stawiam pociąg to mam tylko zieloną strzałe obok czerwonej (blisko siebie) co tu jest nie teges? Oczywiście zainstalowane skrypty itd cała paka tych EN57 co pominąłem?
_________________ TRAINZ 2010EE build 49933
Ostatnio zmieniony przez szadis 15-08-2015, 23:59, w całości zmieniany 1 raz
@UAZ Hamulce to wina trainza. Co do numerkow - są losowane z zakresu 1500-1899 czy jakos tak który po obcięciu jedynki z przodu pasuje takze do ryfli . Ale można wejść we właściwości silnikowego i nadac dowolny numer. Co do hamulców jest też tak ze pusty dość słabo hamuje. Być może trzeba jeszcze poprawić w skrypcie parametry zmieniacza siły hamowania. Załaduj pasażerów pod sufit - hamowanie powinno się znacząco poprawić.
Co do numerkow - są losowane z zakresu 1500-1899 czy jakos tak który po obcięciu jedynki z przodu pasuje takze do ryfli . Ale można wejść we właściwości silnikowego i nadac dowolny numer.
Adaś, tu chodzi o numerację w cmp, masz do v8 a potem znów v14. A reszta?
@nidrax Chyba ta nagła zmiana pogody wpłynęła że piszesz takie posty. Będąc na forum dwa i pół roku piszesz takiego posta że aż wstyd. Co do opisu dodatków ADHD (instalacji i obsługi) są to dodatki które były tak wałkowane że dziecko które nauczyło się czytać nie miało by problemu.
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2015 Posty: 24 Skąd: Schipluiden
Wysłany: 19-08-2015, 07:51
Dear trainzers,
I've downloaded the realistic EN57 EMU and WOW! I've never seen such a detailed train before. Very, very goodjob. The details are amazing!
I've got one question. I can start up the train and lift the pantographs. Then I've to set the reverser with shift + N. No problems so far.
The problem is, I cannot give any traction because the traction button (crane) is the same as the reverser. So if I give maximum traction, it will only show 1 or 2% and the train won't move.
Does anyone have a clue how to resolve this?
I'm trying to read and understand the Polish language, but it seems to be hard though.
As you mentioned yourself it is realistic part of trainz ;) It means that all maintenance is strict simulation of this EMU. It is not so easy to run it by "gaming features". If you wish to enjoy full powers of this incredible stuff you have to prepare the train for service just like it is in real train of this type. You need to follow the instruction manual in pdf that is enclosed in the pack. Unfortunately it is in Polish only so far. Maybe one could translate it for international friends, but it is only a suggestion.
Ostatnio zmieniony przez Jacek 19-08-2015, 11:58, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2015 Posty: 24 Skąd: Schipluiden
Wysłany: 19-08-2015, 16:09
Jazek,
I'm running the train in cab mode. I press the required buttons in the middle of the train and the controls in the cabin (lift the pantographs, turn on lights, etc).
I also press schift + N so I can switch the reverser to forward. When I use the throttle to start driving, it won't give more throttle then 2%. When I turn back the throttle, the train puts the reverser back to neutral.
I cannot seem to figure this out. I've prepared the whole train for driving, but I can't give throttle for some reason.
Regards,
Koos
Ostatnio zmieniony przez koos 19-08-2015, 16:09, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach