FORUM PTT -

TRS2004 - Perony na stacji

Dziobek1999 - 14-08-2013, 11:20
: Temat postu: Perony na stacji
Witam .Z góry przepraszam za to że ciągle o cos pytam.Moj dzisiejszy problem to to ze chciałbym zeby stacja miała wiecej peronow.Nie wiem od czego to zalezo bo jak robie stacje to mam i peron a jak doloze tor to mi juz tego nie widzi jako ten tor do stacji.Nie wiem na prawdę czy to są specjalne stacje czy komendy dlatego pytam.Jestem zielony w temacie stacji i peronow

Z góry dzięki
Dziobek1999
RBach - 14-08-2013, 11:47
: Temat postu: Re: Perony na stacji
Dziobek1999 napisał/a:
Witam .Z góry przepraszam za to że ciągle o cos pytam.Moj dzisiejszy problem to to ze chciałbym zeby stacja miała wiecej peronow.Nie wiem od czego to zalezo bo jak robie stacje to mam i peron a jak doloze tor to mi juz tego nie widzi jako ten tor do stacji.Nie wiem na prawdę czy to są specjalne stacje czy komendy dlatego pytam.Jestem zielony w temacie stacji i peronow


Trochę chaotycznie piszesz :-)
Chodzi Ci o to, żeby mieć więcej punktów docelowych w komendzie "Jedź do", tak? Musisz użyć na przykład AJS Station Template, które mają perony z większą ilością torów "interaktywnych". Generalnie, żeby tor był widoczny jako "jedź do" musi być specjalnym dodatkiem, zwykły tor tak nie działa, nawet po położeniu go przy peronie.
Są także same tory, nawet pojedyncze, takie bez peronu. Wtedy możesz użyć peronu dowolnego, jaki tam masz chęć akurat użyć - nie jesteś ograniczony do gotowego zestawu. Pamiętaj, że operacje załadunku i rozładunku odbywają się w punkcie toru, peron jest jedynie dodatkiem wizualnym. Więc jeśli użyjesz interaktywnego toru bez peronu to będzie działać tak samo dobrze.