FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Stacja Stary Dąb
Autor Wiadomość
Daro93 
nowy


Wiek: 30
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 38
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-10-2015, 18:32   Stacja Stary Dąb

Witam.
Wczoraj założyłem temat w dziale Geodeta o nazwie "Jak zacząć". Chciałbym zacząć sam majstrować przy mapie ale z braku doświadczenia przy budowaniu map nie wiem jak zacząć "budować otoczenie". Pojawiła się tam sugestia bym wrzucił screeny z układu torowego stacji. Jako, że jestem początkujący, mogą w układzie stacji być błędy typu zły promień itd.
Krótko: stacja posiada 3 perony, 4 tory stacyjna dla pociągów towarowych, za stacją w kierunku X tory dla składów towarowych. Przed stacją łączą się dwie linie kolejowe. Patrząc na stacje widzimy po lewej dworzec a po prawej drogę ładunkową. Dalej po prawej, w stronę wyjazdu ze stacji, są tory dla składów towarowych. Wcześniej na lewo odbija linia kolejowa w kierunku Y.
















Wydaje mi się, że układ torowy w miarę poprawnie potrafię zbudować. Gorzej z otoczeniem. To sprawia największe problemy, nie wiem od czego zacząć ... :).
_________________
ZT Szczecin
 
 
 
Korzeń 
znawca



Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1605
Skąd: Knurów

Wysłany: 27-10-2015, 18:45