FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Sesje i zasady!!!
Autor Wiadomość
Jamal 
znawca
Mapotwórca


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1933
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-03-2008, 22:55   Sesje i zasady!!!

Chcę tworzyć sesje podobne do scenariuszy wbudowanych w grę. Mianowicie chodzi mi o to, żeby mój pociąg na pewnym wyzwalaczu/znaczniku uruchamiał regułę, która wstawia nowy konkretny pociąg w konkretnym wyznaczonym przeze mnie miejscu. potrzebne prawdopodobnie są do tego następujące reguły z DLS:
- CPC: Emit Train On Trigger
- Central Portal Control
- Un-Portal
- CPC: Emit Train

Niestety nie potrafię tego rozgryźć... :( Chcę, żeby moja linia żyła zachowując przy tym płynność, a nie chcę zapychać pociągami całej trasy od razu. Wolę, żeby składy pojawiały się w czasie i miejscu, który sam wyznaczam, a potem, żeby znikały.

BARDZO PROSZĘ O POMOC W TYM TEMACIE...
_________________
Mapa Lublin-Dorohusk
Korsze - Ełk - Olecko - w budowie
 
 
 
Voytek
user


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 53
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-03-2008, 23:27   

Co do znikania to jest komenda DeleteTrain. Po jej wykonaniu skład znika i to OIDP razem z maszynistą.

Pozdrawiam
Voytek
 
 
Jamal 
znawca
Mapotwórca


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1933
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-03-2008, 23:29   

Voytek napisał/a:
Co do znikania to jest komenda DeleteTrain. Po jej wykonaniu skład znika i to OIDP razem z maszynistą.(...)


To akurat wiem, bo już wykorzystywałem w demku Makoszowy - Knurów :)
_________________
Mapa Lublin-Dorohusk
Korsze - Ełk - Olecko - w budowie
 
 
 
margera
zaawansowany



Pomógł: 40 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 621
Skąd: Otwock
Wysłany: 24-03-2008, 08:49   

zeby nie powielac tematow ja rowniez podpisuje sie pod pytaniem Jamala. sam sciagnalem niedawno te regoly, ale nie mam pojecia jak je skonfigurowac. sciagnalem tez Emit Train Now, ale strasznie gra sie przy niej wiesza.
_________________
sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej glupoty...

http://www.garnek.pl/margera/
http://otwockrail.cba.pl/
 
 
kamilwrc1
nowy


Wiek: 34
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 24-03-2008, 20:41   

Na DLS wisi sobie komenda "WaitForTrigger". Przydatna rzecz. Ustawiasz sobie w odpowiednim miejscu trigger i pociąg, który ruszy, gdy Ty najedziesz swoim pociągiem na ów trigger ;)
 
 
 
irekec
trainz


Pomógł: 28 razy
Wiek: 50
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 383
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-03-2008, 22:32   

" Gary_Evans " gościu tworzące skomplikowane scenariusze do TRS ( dostępne na DLS ) polecam kontakt z nim .
 
 
Maverick
super user



Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 139
Skąd: Jarosław
Wysłany: 03-11-2019, 16:57   

Macie może jakiś odpowiednik zasady WaitForTrigger Czekaj na znacznik do TANE, ponieważ chodź w poleceniach maszynisty ona widnieje, jednak nie ma jej na liście wybieranej przy dodawaniu reguł do maszynisty. Jest ona bardzo przydatna własnie przy robieniu sesji. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group