nie mogę rozwiązać pewnego problemu z którym nie spotkałem się niedawno - mianowicie nie działają mi bogsoundy moich lokomotyw i części wagonów. Myślałem, że to kwestia herców albo ilości bitów ale podpięcie któregokolwiek działającego bogsoundu powoduje jego brak - czy ma ktoś pomysł czemu tak się dzieje? Poniżej wklejam config wózka lokomotywy do sprawdzenia, może jest jakiś błąd, którego nie widzę?
Priority 10
Tu bym szukał. To nie jest tak, że im wyższa wartość, tym niższy priorytet? Trochę zgaduję, piszę z telefonu i nie mam trainzdev przed nosem :)
################################
Edit:
Kawa+trainzdev
Kod:
priority
Type: Integer
Compulsory: Yes from 3.4
Desc: An integer which indicates whether this entry should be selected in favor of other matching entries. This should be used to fine-tune minor conflicts, not to attempt to force an asset to override every other possible match. Lower numbers denote better matches.
Zwłaszcza ostatnie zdanie.
Wyraźnie jest zaznaczone, że ten parametr NIE powinien być używany do wymuszania, a jedynie do określania, który dźwięk jest ważniejszy Ale znając tą grę, można wymusić, wpisując niższą wartość. Tylko jak trafią się da dźwięki o tym samym priorytecie,m to gra sobie jakoś to sama wybiera. Pewnie starożytny kangur wylosuje
Tak jak Radek pisze oraz zmniejsz build do 2.9. Zastanów się nad wywaleniem cienia, na cholerę on? W pre TANE chyba nikt nie używa cieni, a w TANE i tak robi się automatycznie.
- na mapie z taborem nie słychać
- na mapie z dala od taboru nie słychać
- na małej mapie z taborem nie słychać - usuwamy tabor poza lokomotywą z felernym dźwiękiem nadal nie słychać
- kasujemy lokomotywę i wstawiamy ją od nowa - słychać
Gdzie leży problem? Bo trochę kiczowato jedną lokomotywą jeździć po mapie
Co do ostatniego - wiele razy zmieniając coś w skrypcie lub w innych plikach mających wpływ na funkcjonowanie lokomotywy/wagonu w TANE musiałem pojazd usunąć, a następnie wstawić go ponownie, żeby były widoczne/słyszalne zmiany. Nie wiem skąd się to bierze, ale jest skuteczne.
Ty máš kontejner track-sound v bogey. Nemá být v traincar?
Ve vsechnich bogey sound (kontejner v configu podvozka) funguje, v mem ne.
Patrykos napisał/a:
Co do ostatniego - wiele razy zmieniając coś w skrypcie lub w innych plikach mających wpływ na funkcjonowanie lokomotywy/wagonu w TANE musiałem pojazd usunąć, a następnie wstawić go ponownie, żeby były widoczne/słyszalne zmiany. Nie wiem skąd się to bierze, ale jest skuteczne.
Tylko wielokrotne usuwanie/wstawianie pojazdu nie pomaga - czyli to, co Ty robisz. Ja to wstawiam na moją mapę - wstawiam po raz 1, nie działa, usuwam, wstawiam po raz 2 - nie działa, itp., itd. Gdyby to były wszystkie bogeysoundy - zrozumiałbym ale to chodzi tylko o bogeysoundy do 131 i do 163, mają mono 16-bitów, 22050Hz, więc wszystko jest w porządku. Co najważniejsze - działały kiedyś, po prostu przestało z dnia na dzień.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach