Wgrałem główną paczkę (tę największą) na CZYSTY TRS19, zmieniłem język na polski. Tory znalazłem w geodecie i mogłem je położyć. Zobaczyłem na Twoim screenie, że msz polski i jak wpiszesz 'sam trk', to wyświetlają się tylko niektóre elementy.
Proponuję, zebys wpisał 'sam proc', wtedy wyświetlą się wszystkie. (mówie o CM), dzieki temu zobaczysz czy na pewno są bezbłędne. Błędy moga się pojawić, gdy masz 2 biblioteki siatek o tym samym kuidzie, tylko większej lub mniejzej wersji, czyli np KUID2:xxx:yyy:1 oraz kuid2:xxx:yyy:2. Nieważne, że jedne z nich wyświetli się jako nieaktualny - trzeba go wyrzucić, wtedy błedy się naprawią - generalnie wyrzucaj pliki 'nieaktualne' (poza wbudowanymi/nieaktualne), bo one tylko śmiecą Niestety nie same się naprawią (choć może same, bywa różnie). Jesli rzeczywiście są błędne, to zrób takie coś: posortuj wg statusu, zaznacz wszystkie błędne i daj PPM 'pokaż będy i ostrzeżenia'. Po tej operacji zaznacz jeden z tych rzekomo błędnych dodatjków i dwukrotnie na niego kliknij tak, żeby wyskoczyło okienko informacyjne. Wtedy albo wszystkie cudownie ozdrowieją, albo trzeba będzie po kilka tak robic jak napisałem wcześniej.
Daj proszę znać czy pomogło, bo jestem ciekawy i chciałbym Ci pomóc
Niestety nic nie pomogło. Wpisanie SAM PROC nie wyświetliło nic nowego tylko to samo, co miałem. Nawet usunąłem te tory i zainstalowałem na nowo. W geodecie mam tylko tory SAM TOR..., a tych TRK nadal nie mam.
A poczekałeś aż załaduja sie te tory w geodecie? Po wgraniu nowych dodatkow i kliknieciu na przycisk rozwijający liste dodatkow, zaczynaja sie ładować na liste te nowe dodatki. Może to zajać troche czasu, w tym czasie na górze ekranu gry wyswietla sie informacja na ten temat.
Ale SAM tor to dobrze! Trk jest z angielskiego, po naszemu powinno wyświetlać się Tor, Trk mają zależności, bo to dla endsuera nieistotne w grze. Jeśli w geodecie masz SAM tor, to
Masz te wszystkie tory.
Dzieje się sporo, więc jak wyleci, to od razu cały ocean ;-0
RBach przygotował zarąbisty skrypt wagonowy, taki uniwersalny, z różnymi funkcjami. Skrypt jest cały czas usprawniany i musi wsóldziałać ze skryptem pod lokomotywy, stąd proces wydania się wydłużą. Skrypt jest pod TANE+, tak więc oficjalnie moje wagony też będą działać od TANE wzwyż, choć mają build 3.7 (czyli od TS12). Jedna z części skryptu jest obsługa sprzęgów automatycznych. Ojcem siatek sprzęgów jest Camry2, ja tylko je dokończyłem i zrobiłem siatki LOD (czyli takie, które pojawiają się zamiast głównego modelu, gdy kamera jest dalej od danego obiektu). W tej chwili przygotowuję wagony pod ten skrypt. Na razie z około 300 wagonów mam jakieś 90szt (oraz takie, przy których współpracowałem, czyli np 413S Bzyka). Czyli jak wiatr dobrze zawieje, to na gwiazdke sie wyrobie, jeśli wcześniej nie zwymiotuję od w kółko przrabiania tego samego W jednym z wagonów (taki PNI z generatorem) wprowadziłem nieekologiczne usprawnienie w postaci hałasującego silnika i dymiącego na lewo i prawo wydechu. Zadymka za chwilę zawisnie na FB na Trainzart, a tu screeny z wagonami przerobionymi
Ja tylko dodam, że najbardziej bieżąca wersja skryptu jest zawsze na DLS, sam skrypt - jak Wojtek napisał - to jeszcze "work in progress", cały czas dochodzą nowe funkcje. Skrypt "lokowy" i "wagonowy" w pełni ze sobą współpracują i - najważniejsze - działa to wszystko do TRS2009 do TRS 19 SP 2 i 3, czyli NIE ZAWIESZA TRS 19 SP2. I oczywiście zapraszam do projektu wszystkich twórców taboru
W pewnym momencie powstawania aktualizacji 426Z zadałem sobie pytanie czy warto dodać szczegóły w postaci uszu do przymocowywania ładunku. Uznałem, że tak. WIedziałem, ze 'jakoś tak muszą być', bo nie mam szczegółowych rysunków technicznych. No i się myliłem. Dopiero wczoraj szperając po zdjęciach trafiłem na fotki 'pod kątem wagonów Simms (425S) i zobaczyłem, że rzekome uszy, to tak naprawdę haki! Toteż wprowadziłem je zamiast uszu!
Ku uciesze mojej i jak mniemam użytkowników
A przy okazji stelaże do zwojów też zyskały tu i ówdzie
Pobawiłem się tymi wagonami i działają o dziwo normalnie w TS2010, nic specjalnego nie robiłem, jedynie obniżając trainz build do 3. Dźwięk pisku hamulców jest fenomenalny, plusem jest także automatyczne sprzęganie wagonów. Krótko mówiąc bardzo dobra robota
Ostatnio zmieniony przez Kamil 20-07-2021, 22:55, w całości zmieniany 1 raz
Hm, to ciekawe. Kilka tagów w configu nie powinnonpozwolic na obniżenie buildu. Ale skoro działa, No to super myślałem tez, ze wykorzystanie exportera z gmaxa z normalmapami spowoduje np czarne tekstury w niższych trainzach. Ale, znowu, skoro działa, to git!
Na mojej stronie są dostępne zaktualizowane wagony, których typ dopiero niedawno znalazłem dzięki Shonkowi (choć w 100 procentach nie jestem pewien, bo 411Z są na pewno takie niebieskie, a one mają trochę inaczej ostojnice). Dodatkowo oprócz aktualizacji 2 istniejących powstały 2 nowe repainty. Aktualizacja dotyczy czoła wagonu - po pierwsze zmienił się nieco kształt w środkowej dolnej części, ale przy okazji 3D zyskało gniazdo sprzęgu:
Zaktualizowałem też zestaw wiaduktowy - nasypy z trawy są teraz także w zimowej wersji. Ponieważ się nie chwaliłem tutaj wcześniejszą aktualką - wiele dodatków zyskało sezonowość, ale powstał też zupełnie nowy most:
Na stronie jest więcej rzeczy, które pojawiły się w tym roku - głównie są to stare perony w zaktualizowanych wersjach.
Powoli zacznę ogarniać aktualizowanie mojej strony - wszystkie nowe dodatki będą w dziale TRS19+, stare rzeczy pozostaną w poprzednich działach, nie będę ich usuwał.
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 546 Skąd: Bytom-UK.
Wysłany: 18-05-2022, 22:45
Wojtuś, zapewne zdajesz sobie sprawę że bridgePACK twojego autorstwa jest obowiązkową zakładką w filtrach wyszukiwania... tylko... spójrz w lewo... teraz w prawo... a wyjdzie ze wciąż brakuje jednego, aczkolwiek bardzo pożądanego... elementuuuuuu z naszej ukochanej PRL-owskiej epoki. elementów z jedynego, słusznego materiału...
BETON po raz 1-szy BETON po raz 2-gi - BETON po raz 3-ci...
Pomógł: 68 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 2114 Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 21-05-2022, 13:42
Wojtek, byłaby szansa na stworzenie/ przeróbkę wagonu który by przewoził szyny? Nie tory w kawałkach z podkładami tylko same szyny. Na długość jednego czy dwóch wagonów.
I jeszcze stos szyn jego scenery, ale nie kilka szyn tylko taki mega wielki stos szyn. Potrzebne do zgrzewalni na mapie.
Na 2 wagony, to chyba w trainzie się nie da. Ale na jeden to spoko. Pomysle. Kiedyś był problem z poly, bo to duzo, ale teraz już jie jest problemem takim dużym. Tylko jeśli zrobie, to będą na ts12+ lub wyzej. Ale raczej ts12+
[edit]
Ale wagony na szyny są! 401Ze Dolkom. Nie są jeszcze updatowane, ale śa. Tylko szyny nie są defaultowym towarem, trzeba z ręki. W wiazku z tym dodam je.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach