FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
samplaire - dodatki
Autor Wiadomość
zimny007
nowy


Wiek: 25
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: Barwice
Wysłany: 14-12-2020, 14:06   

Tak.
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 14-12-2020, 14:22   

Daj proszę jakis screenshot z CM.
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
 
 
 
zimny007
nowy


Wiek: 25
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: Barwice
Wysłany: 14-12-2020, 16:35   

https://iv.pl/image/bez-tytulu.GtbEA9f

Niestety nie umiem dodawać obrazków więc daję link do podglądu.
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 15-12-2020, 00:07   

Próbowałem odtworzyć Twoją drogę.

Wgrałem główną paczkę (tę największą) na CZYSTY TRS19, zmieniłem język na polski. Tory znalazłem w geodecie i mogłem je położyć. Zobaczyłem na Twoim screenie, że msz polski i jak wpiszesz 'sam trk', to wyświetlają się tylko niektóre elementy.

Proponuję, zebys wpisał 'sam proc', wtedy wyświetlą się wszystkie. (mówie o CM), dzieki temu zobaczysz czy na pewno są bezbłędne. Błędy moga się pojawić, gdy masz 2 biblioteki siatek o tym samym kuidzie, tylko większej lub mniejzej wersji, czyli np KUID2:xxx:yyy:1 oraz kuid2:xxx:yyy:2. Nieważne, że jedne z nich wyświetli się jako nieaktualny - trzeba go wyrzucić, wtedy błedy się naprawią - generalnie wyrzucaj pliki 'nieaktualne' (poza wbudowanymi/nieaktualne), bo one tylko śmiecą Niestety nie same się naprawią (choć może same, bywa różnie). Jesli rzeczywiście są błędne, to zrób takie coś: posortuj wg statusu, zaznacz wszystkie błędne i daj PPM 'pokaż będy i ostrzeżenia'. Po tej operacji zaznacz jeden z tych rzekomo błędnych dodatjków i dwukrotnie na niego kliknij tak, żeby wyskoczyło okienko informacyjne. Wtedy albo wszystkie cudownie ozdrowieją, albo trzeba będzie po kilka tak robic jak napisałem wcześniej.

Daj proszę znać czy pomogło, bo jestem ciekawy i chciałbym Ci pomóc ;-)
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
Ostatnio zmieniony przez samplaire 15-12-2020, 00:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zimny007
nowy


Wiek: 25
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: Barwice
Wysłany: 15-12-2020, 17:14   

Niestety nic nie pomogło. Wpisanie SAM PROC nie wyświetliło nic nowego tylko to samo, co miałem. Nawet usunąłem te tory i zainstalowałem na nowo. W geodecie mam tylko tory SAM TOR..., a tych TRK nadal nie mam.
 
 
 
Bartek_Sp
trainz


Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 317
Skąd: Sopot
Wysłany: 15-12-2020, 17:26   

A poczekałeś aż załaduja sie te tory w geodecie? Po wgraniu nowych dodatkow i kliknieciu na przycisk rozwijający liste dodatkow, zaczynaja sie ładować na liste te nowe dodatki. Może to zajać troche czasu, w tym czasie na górze ekranu gry wyswietla sie informacja na ten temat.
 
 
 
zimny007
nowy


Wiek: 25
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: Barwice
Wysłany: 15-12-2020, 17:33   

U mnie nie było takiej informacji. Normalnie się okno otworzyło i można budować. Do tej pory już by się załadowały.
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 15-12-2020, 18:36   

Ale SAM tor to dobrze! Trk jest z angielskiego, po naszemu powinno wyświetlać się Tor, Trk mają zależności, bo to dla endsuera nieistotne w grze. Jeśli w geodecie masz SAM tor, to
Masz te wszystkie tory.
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
 
 
 
zimny007
nowy


Wiek: 25
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: Barwice
Wysłany: 17-12-2020, 16:17   

He, a ja głupi cały czas głowiłem się czemu nie wyświetla mi się SAM TRK w geodecie :-P :mrgreen: Wielkie dzięki za pomoc ;-)
 
 
 
Fiolek7
super user


Wiek: 32
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 137
Skąd: Zabrze - Mikulczyce
Wysłany: 18-12-2020, 12:07   

samplaire napisał/a:
[url=https://i.postimg.cc/sQPtZTHW/tor-szopa.jpg]Obrazek[/url]

Można gdzieś zdobyć widoczne na screenie kutrufy wraz z pulpitem i podesty (w paczce - wyposażenie szopy, dostępnej na twojej stronie ich nie ma) ?
 
 
Bl4ck 
user


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 81
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2020, 17:07   

Fiolek7 napisał/a:
samplaire napisał/a:
[url=https://i.postimg.cc/sQPtZTHW/tor-szopa.jpg]Obrazek[/url]

Można gdzieś zdobyć widoczne na screenie kutrufy wraz z pulpitem i podesty (w paczce - wyposażenie szopy, dostępnej na twojej stronie ich nie ma) ?


Wydaje mi się że to są te z tej strony, one są płatne.

Kod:
https://www.facebook.com/Trainzove3D-320979585199164
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 20-12-2020, 21:44   

Fiolek7 napisał/a:
samplaire napisał/a:
[url=https://i.postimg.cc/sQPtZTHW/tor-szopa.jpg]Obrazek[/url]

Można gdzieś zdobyć widoczne na screenie kutrufy wraz z pulpitem i podesty (w paczce - wyposażenie szopy, dostępnej na twojej stronie ich nie ma) ?


Musisz spytać autora, czyli Camry2. Wydaje mi się, że w modelu (configu modelu) jest e-mail do neigo. Jesli nie, to przez Trainzove.
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
Ostatnio zmieniony przez samplaire 20-12-2020, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 11-04-2021, 20:56   

Hej,

Dzieje się sporo, więc jak wyleci, to od razu cały ocean ;-0

RBach przygotował zarąbisty skrypt wagonowy, taki uniwersalny, z różnymi funkcjami. Skrypt jest cały czas usprawniany i musi wsóldziałać ze skryptem pod lokomotywy, stąd proces wydania się wydłużą. Skrypt jest pod TANE+, tak więc oficjalnie moje wagony też będą działać od TANE wzwyż, choć mają build 3.7 (czyli od TS12). Jedna z części skryptu jest obsługa sprzęgów automatycznych. Ojcem siatek sprzęgów jest Camry2, ja tylko je dokończyłem i zrobiłem siatki LOD (czyli takie, które pojawiają się zamiast głównego modelu, gdy kamera jest dalej od danego obiektu). W tej chwili przygotowuję wagony pod ten skrypt. Na razie z około 300 wagonów mam jakieś 90szt (oraz takie, przy których współpracowałem, czyli np 413S Bzyka). Czyli jak wiatr dobrze zawieje, to na gwiazdke sie wyrobie, jeśli wcześniej nie zwymiotuję od w kółko przrabiania tego samego ;-) W jednym z wagonów (taki PNI z generatorem) wprowadziłem nieekologiczne usprawnienie w postaci hałasującego silnika i dymiącego na lewo i prawo wydechu. Zadymka za chwilę zawisnie na FB na Trainzart, a tu screeny z wagonami przerobionymi :-)





_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
Ostatnio zmieniony przez samplaire 11-04-2021, 21:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
RBach 
Administrator
Toromistrz


Pomógł: 307 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 4441
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 11-04-2021, 21:01   

Ja tylko dodam, że najbardziej bieżąca wersja skryptu jest zawsze na DLS, sam skrypt - jak Wojtek napisał - to jeszcze "work in progress", cały czas dochodzą nowe funkcje. Skrypt "lokowy" i "wagonowy" w pełni ze sobą współpracują i - najważniejsze - działa to wszystko do TRS2009 do TRS 19 SP 2 i 3, czyli NIE ZAWIESZA TRS 19 SP2. I oczywiście zapraszam do projektu wszystkich twórców taboru :-)
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.4: 18.07.2022
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 12-04-2021, 23:05   

W pewnym momencie powstawania aktualizacji 426Z zadałem sobie pytanie czy warto dodać szczegóły w postaci uszu do przymocowywania ładunku. Uznałem, że tak. WIedziałem, ze 'jakoś tak muszą być', bo nie mam szczegółowych rysunków technicznych. No i się myliłem. Dopiero wczoraj szperając po zdjęciach trafiłem na fotki 'pod kątem wagonów Simms (425S) i zobaczyłem, że rzekome uszy, to tak naprawdę haki! Toteż wprowadziłem je zamiast uszu!



Ku uciesze mojej i jak mniemam użytkowników ;-)

A przy okazji stelaże do zwojów też zyskały tu i ówdzie :-D
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
Ostatnio zmieniony przez samplaire 12-04-2021, 23:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Podlesky
super trainz


Pomógł: 12 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 540
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-04-2021, 11:22   

Odnośnie wymiarów stelaży (muld),skontaktuj się z camry2,bo jemu podawałem dokładne wymiary odpowiadające rzeczywistym rozmiarom .
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 21-04-2021, 23:38   

dzieki! ja sobie wezme jego model i sklonuje wymiary po prostu :-)
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
 
 
 
Kamil 
znawca
Miedziak ;]


Pomógł: 79 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2230
Skąd: Lubin/Katowice
Wysłany: 20-07-2021, 22:55   

Pobawiłem się tymi wagonami i działają o dziwo normalnie w TS2010, nic specjalnego nie robiłem, jedynie obniżając trainz build do 3. Dźwięk pisku hamulców jest fenomenalny, plusem jest także automatyczne sprzęganie wagonów. Krótko mówiąc bardzo dobra robota :-)
Ostatnio zmieniony przez Kamil 20-07-2021, 22:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
RBach 
Administrator
Toromistrz


Pomógł: 307 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 4441
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 20-07-2021, 23:16   

Bo jedynym powodem buildu 3.5 czy 3.7 jest fakt, że niższych nie przyjmuje DLS :-)
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.4: 18.07.2022
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 21-07-2021, 10:36   

Hm, to ciekawe. Kilka tagów w configu nie powinnonpozwolic na obniżenie buildu. Ale skoro działa, No to super :-D myślałem tez, ze wykorzystanie exportera z gmaxa z normalmapami spowoduje np czarne tekstury w niższych trainzach. Ale, znowu, skoro działa, to git!
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 17-05-2022, 12:23   

Hejka,

Na mojej stronie są dostępne zaktualizowane wagony, których typ dopiero niedawno znalazłem dzięki Shonkowi (choć w 100 procentach nie jestem pewien, bo 411Z są na pewno takie niebieskie, a one mają trochę inaczej ostojnice). Dodatkowo oprócz aktualizacji 2 istniejących powstały 2 nowe repainty. Aktualizacja dotyczy czoła wagonu - po pierwsze zmienił się nieco kształt w środkowej dolnej części, ale przy okazji 3D zyskało gniazdo sprzęgu:



Zaktualizowałem też zestaw wiaduktowy - nasypy z trawy są teraz także w zimowej wersji. Ponieważ się nie chwaliłem tutaj wcześniejszą aktualką - wiele dodatków zyskało sezonowość, ale powstał też zupełnie nowy most:



Na stronie jest więcej rzeczy, które pojawiły się w tym roku - głównie są to stare perony w zaktualizowanych wersjach.

Powoli zacznę ogarniać aktualizowanie mojej strony - wszystkie nowe dodatki będą w dziale TRS19+, stare rzeczy pozostaną w poprzednich działach, nie będę ich usuwał.
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
 
 
 
Robercik101 
super trainz
Wąskotorowiec.



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 546
Skąd: Bytom-UK.
Wysłany: 18-05-2022, 22:45   

Wojtuś, zapewne zdajesz sobie sprawę że bridgePACK twojego autorstwa jest obowiązkową zakładką w filtrach wyszukiwania... tylko... spójrz w lewo... teraz w prawo... a wyjdzie ze wciąż brakuje jednego, aczkolwiek bardzo pożądanego... elementuuuuuu z naszej ukochanej PRL-owskiej epoki. elementów z jedynego, słusznego materiału...
BETON po raz 1-szy BETON po raz 2-gi - BETON po raz 3-ci...
_________________
GKW History Project.
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 21-05-2022, 13:09   

Hehe, myślałem, że betonowych tam pod dostatkiem?

Tymczasem nówka, w sensie takiego z mniejszą ilością ryfli jeszcze nie było:

_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
 
 
 
Pawel_15 
znawca
Mann Bonk



Pomógł: 68 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 2114
Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 21-05-2022, 13:42   

Wojtek, byłaby szansa na stworzenie/ przeróbkę wagonu który by przewoził szyny? Nie tory w kawałkach z podkładami tylko same szyny. Na długość jednego czy dwóch wagonów.
I jeszcze stos szyn jego scenery, ale nie kilka szyn tylko taki mega wielki stos szyn. Potrzebne do zgrzewalni na mapie.
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 21-05-2022, 17:39   

Na 2 wagony, to chyba w trainzie się nie da. Ale na jeden to spoko. Pomysle. Kiedyś był problem z poly, bo to duzo, ale teraz już jie jest problemem takim dużym. Tylko jeśli zrobie, to będą na ts12+ lub wyzej. Ale raczej ts12+

[edit]
Ale wagony na szyny są! 401Ze Dolkom. Nie są jeszcze updatowane, ale śa. Tylko szyny nie są defaultowym towarem, trzeba z ręki. W wiazku z tym dodam je.

Stos szyn scenery jest, ale trzeba większy zrobić
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
Ostatnio zmieniony przez samplaire 21-05-2022, 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group