"Poranek w Ełku z SU46-015". Zaczynamy o 6:55, w programie pełne uruchamianie od zera SU46, wjazd kibla z Białegostoku, zmiana lokomotyw na Podlasiaku, wjazd fiata z bonanzą z Olecka, zmiana lokomotyw na Rybaku, którego przejmujemy od siódemki, i wyjazd na Korsze. Razem, pomimo paru cięć, prawie 40 minut - głównie stania
Testowanie TS2010 na nowym systemie i nowym ssd, oraz wyglądu taboru po usunięciu wpisów hint=dynamic z plików tekstowych dodatków. Więcej info w opisie pod filmem.
_________________ TRS2006 EK build 3092, TC 3323, TS2010 49933, TS12 49922
Mapka Kaczyce-Manowce dostępna w archiwum TrainzMaps
W sumie nie mam pojęcia dlaczego zdecydowałem się to pokazać ale raz kozie śmierć.
To fragment mapy jaką sobie tworzę dla zabawy w pociągi. Docelowo ma zawierać trasę Świnoujście - Poznań - Wrocław - Katowice z odnogami: z Krzyża do Gorzowa, z Leszna do Głogowa ,oraz z Wrocławia do Szklarskiej.
Na ten moment mam odcinek Wrocław - Katowice (na filmie WR - Opole).
W tym momencie już wygląda inaczej bo porobiłem jako takie lepsze oteksturowanie terenu + lepsza roślinność, ale że przejazd z początku do końca ma zająć ok 7h czyli dość obszerny teren muszę się liczyć z ograniczeniami sprzętowymi (chcę uniknąć pokazu slajdów podczas grania). Co do sieci trakcyjnej to wygląda jak wygląda bo
1. Nie znam się na tym kompletnie
2. (co istotniejsze) nie mam serca ani cierpliwości do tego - podziwiam tych którzy tak pięknie potrafią sobie z tym poradzić
Ciekawe kto z Was dotrwa do końca filmiku bez zawału serca
Link do filmiku: (jak się wstawia miniaturkę zeby wyglądało to jak w postach powyżej?
_________________ www.bojarsite.pl
Moja galeria fot. z GOPu & screeny Projektu fragmentu byłego PMP-PW -> www.flickr.com/photos/148644736@N06/
____________
Ostatnio zmieniony przez Bojar 11-06-2018, 20:47, w całości zmieniany 3 razy
W sumie nie mam pojęcia dlaczego zdecydowałem się to pokazać ale raz kozie śmierć.
To fragment mapy jaką sobie tworzę dla zabawy w pociągi. Docelowo ma zawierać trasę Świnoujście - Poznań - Wrocław - Katowice z odnogami: z Krzyża do Gorzowa, z Leszna do Głogowa ,oraz z Wrocławia do Szklarskiej.
Na ten moment mam odcinek Wrocław - Katowice (na filmie WR - Opole).
W tym momencie już wygląda inaczej bo porobiłem jako takie lepsze oteksturowanie terenu + lepsza roślinność, ale że przejazd z początku do końca ma zająć ok 7h czyli dość obszerny teren muszę się liczyć z ograniczeniami sprzętowymi (chcę uniknąć pokazu slajdów podczas grania). Co do sieci trakcyjnej to wygląda jak wygląda bo
1. Nie znam się na tym kompletnie
2. (co istotniejsze) nie mam serca ani cierpliwości do tego - podziwiam tych którzy tak pięknie potrafią sobie z tym poradzić
Ciekawe kto z Was dotrwa do końca filmiku bez zawału serca
Link do filmiku: (jak się wstawia miniaturkę zeby wyglądało to jak w postach powyżej?
Dotrwałem do końca
Linia fajna ale choć - jak rozumiem jest to fikcja, to jednak parę szczegółów można by chyba pozmieniać, i tak:
- brak przystanków osobowych między Wrocławiem a Oławą (chyba że mi umknęły)
- W Oławie wstawiłbym niskie perony i wydaje mi się za długa za peronami, w Oławie nie ma żadnych silosów i takiej bocznicy.
- można by urozmaicić sygnalizację, bo jednak w rożnych stacjach są różne semafory, a na tej linii jest blokada samoczynna czterostawna o ile dobrze pamiętam, i taką chyba też mamy.
- można by też więcej wyższych budynków wstawić w Oławie, Brzegu Opolu.
Ale zdaje sobie sprawę z tego że jeżeli ma byc to taka linia to priorytetem będzie jednak grywalność, i z tego punktu wydajności wszystko jest fajnie.
Tak na marginesie jeżeli by się do czegoś przydało to odcinek z Wrocławia do Osobowic chyba zrobiłem przy Wrocławiu Fikcyjnym pod TR 2004.
Pomógł: 12 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 533 Skąd: Noreg
Wysłany: 12-04-2019, 08:54
Do tego byl oidp osobny dodatek: destination database. Tam wprowadzales wszystkie przemysly, do ktorych mialy trafiac wagony, przydzielales tabor i w oparciu o te informacje wagony byly rozrzadzane - ale to pewnie wiesz.
Mi sie nie udalo skonfigurowac tego w errorze - nie moglem rozwinac niektorych subemusow.
Inna sprawa, ze elementy skladowe gorki sa kiepsko jakosciowo wykonane i mocno odbiegaja od naszych standardow.
destination database to było w humptower. Z tego co wyczytałem tutaj tego nie ma, to jest na innej chyba zasadzie. W humptower drogę układa cała w zależności od wagonu, a tutaj drogę układa przed każdym rozjazdem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach