FORUM PTT -  Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
TS12 Hot Fix (49922)
Autor Wiadomość
drstrach
znawca


Pomógł: 336 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 6691
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2011, 21:49   TS12 Hot Fix (49922)

Na forum Auranu pojawił się Hot Fix do TS12 build 48249 ulepszający do buil 49922.
Wg autorów naprawia:
Cytat:
- Fixed a bug where some asset icons did not appear in AI command panel.
- Fixed a bug where the Sander was displaying a wrong image.
- Fixed issues related to boiler pressure and safety valves in Steam locomotives
- Added support for more future DLC products.


O dziwo działa :-)
Pojawiły się też dwa Hot Fix-y do TS2010, ale że ich nie sprawdzałem nic o nich nie piszę. Więcej tutaj: Trainz TS10 and TS12 Hot-fix Patches released.
 
 
 
RBach 
Administrator
Toromistrz


Pomógł: 307 razy
Wiek: 47
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 4441
Skąd: Gościcino Centralne
Wysłany: 09-11-2011, 23:32   Re: TS12 Hot Fix (49922)

drstrach napisał/a:
Pojawiły się też dwa Hot Fix-y do TS2010[/URL].


A to ciekawe. Zakładając, że numery buildów są wspólne dla całej serii Trainz (a poszczególne wersje i servicepacki pozwalają tak przypuszczać), to z podanych nr build wynika, że instalując na mojego 2010 v. 44088 pokazaną łatę, uzyskuję... TS12, i to o wyższym buildzie (49933), niż "oryginalny" TS12 z odpowiednim patchem (49922)... Czyżby taką okrężną drogą kangury dawały możliwość uzyskania TS12 z trybem kompatybilnym? Bo się nagle obudzili z ręką w nocniku i bez działających 90% dodatków w native? :-) Bo o ewentualnym usunięciu (o zgrozo) trybu kompatybilnego przez tą poprawkę nie napisali. Wrócę do domu to sprawdzę. Zresztą podobny myk wykonali przy 2009 - skoro servicepack do 2009 "stał się" samodzielną wersją 2010, to czemu nie miałoby tak być z TS10/TS12?
_________________
Moje dodatki
Instrukcje kolejowe
KUID:263713
aktualny release skryptów sygnalizacji v5.4: 18.07.2022
 
 
drstrach
znawca


Pomógł: 336 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 6691
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2011, 23:39   

Radek, to ciekawe, nawet się nad tym nie zastanawiałem, ale biorąc pod uwagę to, iż TS12 różni się od TS2010 tylko trybem multi i brakiem kompatybilności wstecznej (pomijam tryb multi w TS2010, bo on w zasadzie robi pełną TS12, z brakiem trybu kompatybilnego), to może być możliwe.
 
 
 
samplaire
znawca
i na dodatek dziad



Pomógł: 78 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 3142
Skąd: Wawa/Gorz/Szcz
Wysłany: 10-11-2011, 10:05   Re: TS12 Hot Fix (49922)

drstrach napisał/a:
Na forum Auranu pojawił się Hot Fix do TS12
Cytat:
- Fixed a bug where some asset icons did not appear in AI command panel.
- Fixed a bug where the Sander was displaying a wrong image.
- Added support for more future DLC products.


Na pewno to były 2 najbardziej palące potrzeby ;-) A to, że np. maszyniści AI nie są czasem wcale tacy I, to błahostka, albo na ten przykład przykładowo znikający dźwięk bogey/track sound. Czeeepiam się :-P
_________________
KUID:132952
Tu moje dodatki ciurkiem
Ostatnio zmieniony przez samplaire 10-11-2011, 10:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
drstrach
znawca


Pomógł: 336 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 6691
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-11-2011, 11:02   Re: TS12 Hot Fix (49922)

samplaire napisał/a:
Na pewno to były 2 najbardziej palące potrzeby ;-) A to, że np. maszyniści AI nie są czasem wcale tacy I, to błahostka,

Cóż, i tak są bardziej I niż w czasach pre TS2008, choć niestety to chyba w dalszym ciągu Artifical Imbeciles, w sumie też AI :-D
samplaire napisał/a:
albo na ten przykład przykładowo znikający dźwięk bogey/track sound. Czeeepiam się :-P

Oj czepiasz się, najważniejsze że przystosowali TS-a do następnych DLC i będzie można wyciągać kasę.
 
 
 
Rudy Tygrys 
super user



Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 116
Skąd: Okolice Szczecina
Wysłany: 10-11-2011, 15:09   

Mam nadzieje, że mi nie usunie w TS2010 tego trybu kompatybilnego. ;-) Dziś zainstaluje tego patcha.
 
 
 
Rudy Tygrys 
super user



Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 116
Skąd: Okolice Szczecina
Wysłany: 12-11-2011, 18:47   

Ten patch zainstalowałem i takich różnic nie zauważyłem, ale mi naprawił multiple industry new.
 
 
 
marconet
super user


Pomógł: 8 razy
Wiek: 58
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 183
Skąd: Łapy
Wysłany: 12-11-2011, 20:28   

Zainstalowałem patcha dziś i tak na szybkiego różnic nie dostrzegłem a może mój angielski jest za słaby ale sterowanie klawiaturą mi padło.
_________________
Warsztaty Wagonów Kolejowych w Łapach dawniej ZNTK Łapy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group