Pomógł: 336 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 6691 Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2011, 21:49 TS12 Hot Fix (49922)
Na forum Auranu pojawił się Hot Fix do TS12 build 48249 ulepszający do buil 49922.
Wg autorów naprawia:
Cytat:
- Fixed a bug where some asset icons did not appear in AI command panel.
- Fixed a bug where the Sander was displaying a wrong image.
- Fixed issues related to boiler pressure and safety valves in Steam locomotives
- Added support for more future DLC products.
Wysłany: 09-11-2011, 23:32 Re: TS12 Hot Fix (49922)
drstrach napisał/a:
Pojawiły się też dwa Hot Fix-y do TS2010[/URL].
A to ciekawe. Zakładając, że numery buildów są wspólne dla całej serii Trainz (a poszczególne wersje i servicepacki pozwalają tak przypuszczać), to z podanych nr build wynika, że instalując na mojego 2010 v. 44088 pokazaną łatę, uzyskuję... TS12, i to o wyższym buildzie (49933), niż "oryginalny" TS12 z odpowiednim patchem (49922)... Czyżby taką okrężną drogą kangury dawały możliwość uzyskania TS12 z trybem kompatybilnym? Bo się nagle obudzili z ręką w nocniku i bez działających 90% dodatków w native? Bo o ewentualnym usunięciu (o zgrozo) trybu kompatybilnego przez tą poprawkę nie napisali. Wrócę do domu to sprawdzę. Zresztą podobny myk wykonali przy 2009 - skoro servicepack do 2009 "stał się" samodzielną wersją 2010, to czemu nie miałoby tak być z TS10/TS12?
Pomógł: 336 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 6691 Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2011, 23:39
Radek, to ciekawe, nawet się nad tym nie zastanawiałem, ale biorąc pod uwagę to, iż TS12 różni się od TS2010 tylko trybem multi i brakiem kompatybilności wstecznej (pomijam tryb multi w TS2010, bo on w zasadzie robi pełną TS12, z brakiem trybu kompatybilnego), to może być możliwe.
Wysłany: 10-11-2011, 10:05 Re: TS12 Hot Fix (49922)
drstrach napisał/a:
Na forum Auranu pojawił się Hot Fix do TS12
Cytat:
- Fixed a bug where some asset icons did not appear in AI command panel.
- Fixed a bug where the Sander was displaying a wrong image.
- Added support for more future DLC products.
Na pewno to były 2 najbardziej palące potrzeby A to, że np. maszyniści AI nie są czasem wcale tacy I, to błahostka, albo na ten przykład przykładowo znikający dźwięk bogey/track sound. Czeeepiam się
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach