Pierwsza uwaga jest taka, że repainty prezentuje się w określony sposób, żeby można było ocenić wszystkie szczegóły i wychwycić błędy, bo takie na pewno są i widzę je nawet na tej "prezentacji" mimo, że nie bardzo się na tym znam. O tym jak prawidłowo pokazać nowy model wiele razy pisał Kilanziom w tematach innych twórców i jego wytycznych najlepiej się trzymać.
Screeny zaprezentowałeś tak, że nie widać szczegółów typu cienie pod lampami. Jesli ich nie ma, to źle, ale z tych screenów nie widać. Ogólnie lokomotywa wygląda łądnie, ale jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach typu cienie właśnie.
Wg mnie bardzo ładnie, ale razi brak światłocienia przy reflektorach. Górnym szzególnie, ale i na dole powinny być. Trainz jest pod tym wzglądem wymagający, tj. trzeba poprawiać rzeczywistość, inaczej obiekty mimo podłożenia zdjęcia 1:1 wyglądają nienaturalnie. Poczytaj ten wątek jako lekturę obowiązkową dla każdego, kto chce robić fajne rzeczy do naszej gry
Postarałem się poprawić sami zobaczcie czy nadaje się . Chciałbym jeszcze powiedzieć, że to jest moja pierwsza przerobiona lokomotywa. Posłużyłem się modelem 3d Su46 041 kilianzioma, zdjęcia pochodzą z forum maszyny. Pozdrawiam Dawid
Jeszcze nie spotkałem się z zieloną czołownicą w SU46, odsyć zielonego na teksturze, ostrzeżenie o napięciu (piorunek) powinno być żółto-czerwone, a nie zielono-zielone.
Pomógł: 105 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 5160 Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-07-2013, 18:10
Złudzenie optyczne. Oba są swoim lustrzanym odbiciem, więc jeżeli jeden jest zkwaszony, drugi też. W tym wypadku na lewym dość celnie widać, że nie jest wycentrowany i trzeba nad tym popracować. Drugi 'zrobi się sam'.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach