Do złudzenia to czoło przypomina mi hybryde 19WE + ED73... Mogliby wymyśleć coś nowego. A tak w ogóle,wie ktoś może czy ten EZT ma być dla PKP? A jak tak,to na jakich liniach będzię można go spotkać?
Pomógł: 118 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 2672 Skąd: Poznań/Nakło nad Not
Wysłany: 19-08-2008, 10:51
Dla PKP
Cytat:
w gazetach pisali " są przeznaczone na trasy w duży polskich miastach, czyli moze będą jeździć w okolicach Warszawy? Katowic? Krakowa?
Kod:
w ramach wyjaśnień, z informacji które posiadam... skład prototypowy, przygotowany na wystawę w BERLINIE, narazie ma 4 człony, zaraz po wystawie doczepić maja jeszcze dwa, bo ma to byc skład 6-ścio wagonowy. Prototyp przygotowany jest pod jakąś SKM i dlatego 3 pary drzwi na wagon. Będzie tez wersja międzymiastowa już z dwiema parami drzwi i innym wnętrzem ( tu już wiele zależy od zamawiającego- patrz ED74 ).
Cytat:
Z informacji które posiadam wynika,że te EZT są przeznaczone do obsługi lini z Warszawy Wschodniej do portu lotniczego Warszawa Okęcie Terminal II.
Rozmawialem wczoraj z obsługą tej "jednostki" w Oleśnicy. Twierdził że jest to calkiem nowa konstrukcja zakładów z Nowego Sącza i wracają właśnie z toru doświadczalnego w Zmigrodzie, gdzie byli na próbach szybkościowych i jeszcze innych technicznych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach