Pomógł: 8 razy Wiek: 66 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 725 Skąd: Kraków
Wysłany: 03-12-2015, 10:06 TANE na szerokim ekranie
W końcu udało mi się skonfigurować wyświetlanie na dwóch monitorach w rozdzielczości 3840x1080 i muszę przyznać, że to robi wrażenie . Szczególnie widok z kabiny EN57, a do pełni szczęścia brakuje tylko obrazu w lusterku wstecznym Dla testów wybrałem nową mapę D29-10 i muszę przyznać, ze nie wpłynęła ta rozdzielczość na płynność gry. Oczywiście nie testowałem zbyt długo i nie wiem czy po czasie znowu by nie wyskoczyły te opóźnienia w wyświetlaniu grafiki jak w poprzednim poście. Ale jeszcze będę sprawdzał co i jak
Poniżej screenshoty w ultra HD
Jest moc!
Szkoda tylko tych braków textur wykonanych pewnie na plikach .texture, których TANE nie łyka.
_________________ www.14d40.pl - Sklep Miłośnika Kolei
www.trainzmarket.com - Dodatki do Trainz
Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
Pomógł: 8 razy Wiek: 66 Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 725 Skąd: Kraków
Wysłany: 03-12-2015, 20:23
O dziwo, na takiej rozdzielczości płynność była bez zarzutu. Dokładniej to leciało ok 28-40 kl/s. Jakby to zupełnie nie robiło różnicy wobec standardowej 1920x1080. Te brakujące tekstury musiałem we własnym zakresie już powstawiać z tych dostępnych w TANE. I jeszcze jedna sprawa, którą poruszałem w osobnym poście - brak odświeżania grafiki po pewnym czasie. Dziś zgłębiłem temat i okazało się, że przyczyną były tory SAM-xxxx. One są nie za bardzo zgodne z TANE i choć można ich używać, to widnieją jako przestarzałe. Wymieniłem wszystkie te tory na całkowicie zgodne z nowym symulatorem i już jest OK
Pomógł: 336 razy Wiek: 56 Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 6691 Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2015, 12:49
peeet2005 napisał/a:
O dziwo, na takiej rozdzielczości płynność była bez zarzutu. Dokładniej to leciało ok 28-40 kl/s. Jakby to zupełnie nie robiło różnicy wobec standardowej 1920x1080.