Na początek pierwszy screen z postępu prac nad kabiną SU46. Prosiłbym o pomoc w zakresie tekstur i planów kabiny. Jak na razie kabina jest robiona tylko z kilku zdjęć z netu, więc nie jest w 100% realna i wymiarowa.
Jestem początkującym twórcą w gmax i przyznam, że tworzenie nie jest wcale trudne i zachęcam do korzystania z programu.
Z góry dzięki!
Są zbyt kwadratowe i zbyt grube. Aby okna i nie tylko one, ale i inne elementy były zaokrąglone używaj Lini w zakładce "Shapes". Ja tego używam, rysując zaokrąglenia i wychodzą naprawdę dobrze. :)
Ostatnio zmieniony przez 14D40 ST44 25-12-2008, 16:21, w całości zmieniany 1 raz
Teoretycznie główne elementy meshu kabiny są gotowe. Nie ma tylko zbijacza czuwaka i odluźniacza hamulca. Według tutki na World of Trainz ustawiłem poiny "a.throtle" "a.brake" "a.reverser"(czy jakoś tak). Ale nie wiem co dalej mam robić. Czy muszę ustawiać jakieś inne pointy, jak to potem skonfigurować, i co najważniejsze przydałyby się fototekstury. Jeśli nic się nie znajdzie to sam zrobię tekstury w paincie.
Pzdr.
Hymm... trudno powiedzieć że główne elementy są gotowe. W zasadzie to ja tu widze tylko kilka boxów, cylindrów pare planów i jakąś tube. I wcale to do mnie nie przemawia. Żadnych większych szczegółów, popakowane to byle jak niładu ni składu. I jaki jej sens brać się za coś nie mając do tego pewnie prawie żadnych materiałów. No nie oszukujmy się, nie przeceniajmy swoich możliwości. Oczywiście chwali się chęci, ale proponuje zacząć od czegoś prostrzego, a nie po wydaniu "paczki" peronów lecieć na głęboką wode. To tyle z mojej strony.
_________________ www.14d40.pl - Sklep Miłośnika Kolei
www.trainzmarket.com - Dodatki do Trainz
Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
Ostatnio zmieniony przez zgred 25-12-2008, 19:47, w całości zmieniany 1 raz
^Proszę o usunięcie spamu.