O ile dobrze widzę, to jest to pomarańczowa malowanie, z bordowym pasem u dołu pudła. Kible w tym malowaniu kilka lat temu były czymś normalnym w Warszawie.
_________________ sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej glupoty...
Pomógł: 12 razy Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 362 Skąd: ...
Wysłany: 03-01-2009, 11:00
margera napisał/a:
Kible w tym malowaniu kilka lat temu były czymś normalnym w Warszawie.
W Szczecinie też parę takich było. Teraz już nie ma takiego malowania. Widzę, że fota ze Szczecina więc chyba wszystko mówi. Teraz w Zachodniopomorskim jest ich niewiele. Wszystkie są po gruntowej modernizacji.
Pomógł: 105 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 5162 Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2009, 11:27
Ale na czym polegała ta modernizacja? Bo jak sie to ogląda to ciężko nie ulec wrażeniu że to jedna z tych "modernizacji" których podstawą była nowa warstwa farby.
Pomógł: 118 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 2672 Skąd: Poznań/Nakło nad Not
Wysłany: 03-01-2009, 11:35
Możliwe że wsadzili w środek cycek glancek siedzenia, a całość obklelili plastikiem wysokiej jakości... Ale czy to w tych kiblach się stosuje z tym czołem? Wiem że w PR w Bydgoszczy takie wozy jeżdżą, "zmodernizowane"
To malowanie z pierwszego postu to bylo malowanie fabryczne z PaFaWaGu, kolejne to byly wymysly ZNTK Minsk Mazowiecki i innych. Kible nie zostaly zmodernizowane bo wygladaja tak samo, to zwykla rewizja. Jesli w ET22 zmieni sie siedzenia maszynisty, to czy mozna powiedziec o modernizacji? Chyba nie. Czesc kibli z PR Szczecin poszlo do Katowickiej PRki, na poczatku sierpnia jezdzil jeszcze jakis haziel w malowaniu bydgoskim (jasniejszym).
P.S Margera, to nie do konca malowanie co wskazales, ten mial akurat zolte czolo i to nie ze wzgledu na ustawe, ktora wskazywala malowania zoltych czol by poprawic widocznosc!
Zmiana siedzenia to też jest modernizacja - tak na marginesie. A te jednostki po modernizacji zwykle mają wstawiony np. "elektroniczny wyłącznik szybki" - co w wypadku jego zadziałania skutkuje wydłużeniem czasu potrzebnego na jego zamnknięcie do 1min. minimum. Zmiany jeszcze paru innych urządzeń po niskiej stronie zasilania,zwykle wstawiają też nowe voltomierze i amperomierze a także oświetlenie wskaźników i nowe oprawki wskaźników WS, jazdy oporowej i inne, czasami zmienione zostają ścianki przedziałów np.888 w Opolu. Wstawiona jest też przetwornica statyczna i spręzarka śrubowa. Oczywiście czasami cała modrnizacja sprowadzona zostaje do malowania pudła. To chyba zależy od tego jakich zmian chce właściciel taboru.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach