Wysłany: 01-03-2022, 20:57 TRS 2019 Problem w geodecie
Czesc
Dostrzeglem dzisiaj pewne zjawisko. Poraz pierwszy od kilku dni grania chciałem dodać kolejny segment. Dodaje się ale od razu z jakąs teksturą a nie "goły" segment. Dziwne. Czy coś nieświadomie kliknalem? Jak to wyłączyć. Gram w te grę od lat i pierwszy raz spotykam się z takim zjawiskem.
Tak, w międzyczasie przed operacja opisaną wyżej robiła się aktualizacja. Nadmienię ze język/ opisy funkcji w grze też zwariowały. Mnóstwo znaczków typu $ itp. Poza tym wszystko działa.
Pomógł: 118 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 2672 Skąd: Poznań/Nakło nad Not
Wysłany: 02-03-2022, 10:22
Menadżer zawartości -> wpisz frazę "Grid Region" -> zmień filtr na Download Station -> pobierz
Cytat:
Trainzbuild 5.0 (content older than 5.0 will work in this build. Content saved in this build will not work in older builds
Default ground texture is now based upon the Region selected. To use the old grid texture as your default, download the "Grid Region" asset from the Download Station
Map options are now found on the Display Menu
New Content Manager category icons
New Surveyor (Classic) compass
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 10 Gru 2021 Posty: 46 Skąd: Kraków
Wysłany: 03-03-2022, 18:22
Siatka jest też dostępna jako zwykła tekstura i można sobie pomalować nią jedynie mały fragment, w którym tej siatki faktycznie do czegoś potrzebujesz.
Problemy z technicznymi identyfikatorami "$" zamiast tekstów w grze wiem, że występują też w co najmniej jednej innej wersji językowej (niemieckiej), więc to chyba jakiś grubszy problem. Ja się z nim zetknąłem już wcześniej, chyba przy okazji SP3 i to był główny powód, dla którego przełączyłem grę z powrotem na język angielski. Niestety nie wiem, z czego ten problem wynika.
Ostatnio zmieniony przez zyxist 03-03-2022, 18:23, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 68 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 2119 Skąd: Espenkrug/Bonk
Wysłany: 03-03-2022, 22:36